Vil vi?

Lille sol

Betatt av forumet
Huff og huff... en venninde av meg er nå i uke 10, og hun er så kvalm at fytti ....[:@]

Hun kan ikke bevege seg uten at hun spyr, og er så kvalm at hun ikke får i seg noe mat. Det som kommer ned, kommen oppigjen med det samme hun beveger seg. Slik har hun ligget siden svangerskapet begynte!

Var på besøk en dag, og da lå hun på alle fire på stuegulvet med hodet i bøtta, og krabbet seg fremover mot toalettet.... stakkars dame!

Og her hopper vi i høyet som ville kaniner, for å oppnå.... det samme? [8|]

Men tvil ikke damer... jeg vil fortsatt altså.... he, he...
 
HEHE har ei venninne som lå å spydde de 12 første ukene og gikk ned 10 kg. Barnet var veldig lite, men har doblet fødselsvekte på 6 uker!

Skremmer ikke meg av den grunn. Litt kvalme i noen uker hva er nå det??? Det sier jeg nå hehe, vet at jeg ikke sier det når det står på...

Lykke til alle sammen!!! [;)][:D]
 
En venninne av meg var kvalm fra 2. måned og ut hele svangerskapet... Var sykemeldt mesteparten av tiden pga dette. Men hvis det er det som skal til, så tar jeg gjerne litt kvalme jeg altså!![:'(]
 
Bare jeg blir gravid skal jeg lett spy i 9 månender...[:D]

( sier jeg nå...[;)] )
 
snakkes etter tre-fire måneder med graviditet, da.. tipper holdningen er litt annen da..

LITT sympati for oss grønnfjesinger[:'(], takk! [8D]

Lykke til med å bli kvalm.. eh.. gravid, mente jeg[;)]
-jeg mener det.. håper du får en spire i magen ganske straks[:D]
 
Tror jeg har vært heldig me akkurat denna kvalmen... [:D]

Men ei venninde av me raser ned i vekt ennå, om hun ikke begynner å legge på seg snart, vil de legge henne inn på sykhuse, for å få i henne næring.. syns litt synd i henne akkurat nå... [8|]
 
Hehe..Jeg var overhode ikke kvalm forrige gang - så jeg aner ikke hva jeg snakker om [;)] Men det er rart med det når du for alt i verden vil ha en liten spire i magen..[:)]
ORIGINAL: Fiorelina

snakkes etter tre-fire måneder med graviditet, da.. tipper holdningen er litt annen da..

LITT sympati for oss grønnfjesinger[:'(], takk! [8D]

Lykke til med å bli kvalm.. eh.. gravid, mente jeg[;)]
-jeg mener det.. håper du får en spire i magen ganske straks[:D]
 
Jeg har kjempe lyst på barn jeg også, og jeg skal nok tåle å være kvalm.. Når det først skjer så er det ingen vei tilbake. Men jeg sliter virkelig med å være kvalm og spy... Er det verste som finnes i hele verden.....
Så siden jeg syns det er så jævlig, så satser jeg på at jeg er så heldig at jeg går sånn under hele svangerskapet.....
Men det vil vel tiden vise, håper jeg... [;)]
Lykke til alle dere andre i hvertfall!!
 
Det er egentlig rart at vi damer, som i utgangspunktet er så forfengelige, blir gravide frivillig! Til vanlig trener vi, spiser sundt og bruker den riktige kosmetikken for å se freshe ut. Så plutselig vil vi ha barn, og da er det helt greit med strekkmerker, hemorider og 20 kg ekstra. I tillegg til at det lukter spy av munnen vår, og hormonene gjør vår ellers så hyggelige atferd om til et grinete og ustabilt kvinnemenneske! Men for all del, jeg vil ha barn jeg, til tross for dette. Det viser vel egentlig at vi damer ikke er så overfladiske allikevel, når alt kommer til alt er det andre ting som betyr mer enn et perfekt utseende....(I dag er jeg virkelig dyp altså!)
 
Det var jammen bra sagt pebbles [:D]

Enig med deg der.

Det er vel slik at når vi endelig finner ut hva hva vil her i livet, så er ikke utseende så veldig viktig lengre [:D]
 
Hehe..Godt sagt..[:D]
ORIGINAL: pebbles

Det er egentlig rart at vi damer, som i utgangspunktet er så forfengelige, blir gravide frivillig! Til vanlig trener vi, spiser sundt og bruker den riktige kosmetikken for å se freshe ut. Så plutselig vil vi ha barn, og da er det helt greit med strekkmerker, hemorider og 20 kg ekstra. I tillegg til at det lukter spy av munnen vår, og hormonene gjør vår ellers så hyggelige atferd om til et grinete og ustabilt kvinnemenneske! Men for all del, jeg vil ha barn jeg, til tross for dette. Det viser vel egentlig at vi damer ikke er så overfladiske allikevel, når alt kommer til alt er det andre ting som betyr mer enn et perfekt utseende....(I dag er jeg virkelig dyp altså!)
 
[:D][:D][:D]Morsom du, pebbles[:D][:D][:D]
 
Back
Topp