vil snu tiden tilbake til...

Hei1999

Glad i forumet
..den gangen man hadde en ganske så mye penere kropp enn den man har nå og faktisk hadde et sexliv...
føler meg helt mislykka på det stadiet.. virker som at jeg ikke er bra nok for gubben siden vi bare har sex en gang i blandt... kan sikkert telle på en hånd di gangene vi har hatt sex det her året.. føler at han ikke tenner på meg mer... åsså er jeg livredd for at d ikke er d samme for han å ha sex med meg etter 2 fødsler på 1år..

Tror ikke det har noe med deg å gjøre, men vil tro det er en ganske hektisk hverdag med 2 så tette. Men ta å overrask han en kveld med god middag etter ungene har sovnet, levende lys ol. En annen ting du kan gjøre for å piffe opp litt er å sende han en sms på jobb der du inviterer han på en date i sengen ....

ja,men alt er så vanskelig med han... for han er så sur og lei hele tiden,og jeg har liksom mistet lysten på han på en måte.. vet ikke hvorfor... å for tiden sover vi alle 4 på samme soverom... så d er om å være stillest mulig hele tiden..

Med alle 4 på samme rom så er det ikke så rart om sexlivet dabber litt av. Men jeg tror at det er en hektisk hverdag som gjør at dere sliter litt nå, ikke det at du har forandret deg etter 2 fødsler. Skal noe til å ha tid til å være kjærester, sliter med det jeg som har 1 og tenke på, og dere da som har 2 på under 2 år så blir det nok hektisk uten at jeg vet noe om dere.

Kan dere ikke prøve å få barnevakt en natt eller helg sånn at dere bare får være sammen i tosomhet, kanskje det hadde vært godt ?

sikkert d... like f.eks ik at han tar på meg engang... å iallefall ikke på magen..
ORIGINAL: Tusull

...det er ikke det at du føler mer på det enn gubben din da..?? At du føler deg usexy, og sender ut vibber om dette til gubben..??[8|]
Sånn er det her hvertfall.. JEG føler at jeg er SÅ lite attraktiv, at gubben kan umulig ha lyst!![&:] Og da sendte jeg signaler ut som ikke talte for at han burde prøve engang..[:@]
Men som gubben sier.. han syns jeg er perfekt uansett..[;)]
Prøv å prat med han om det...??[;)]

dagan e hektsik for å si det sånn...kan ikke huske sist jeg hadde en "happydag" hvor man var uthvilt og gla.. nå er jeg bare utslitt og lei.. har liksom ingen glede i hverdagen mer,å når kvelden kommer å ungene er sure å leie så har jeg mest lyst til å hive dem ut.. å når de endeli har sovnet så sover gubben og siden han står opp kl 3 hver natt for å dra på jobb..
ORIGINAL: kjersti72

Med alle 4 på samme rom så er det ikke så rart om sexlivet dabber litt av. Men jeg tror at det er en hektisk hverdag som gjør at dere sliter litt nå, ikke det at du har forandret deg etter 2 fødsler. Skal noe til å ha tid til å være kjærester, sliter med det jeg som har 1 og tenke på, og dere da som har 2 på under 2 år så blir det nok hektisk uten at jeg vet noe om dere.

Kan dere ikke prøve å få barnevakt en natt eller helg sånn at dere bare får være sammen i tosomhet, kanskje det hadde vært godt ?

Er ikke lett det der, men tror ikke han tenker på det. Har faktisk snakket med en del menn som syns det er ganske sexy og tiltrekkende med damer som har fødd barn og har litt mage. Men vi damer er fryktelig flinke og lulle oss inn i en forestilling om hvordan vi har mistet fasongen vår og ikke lenger er attraktive, og klart så lenge vi ikke er fornøyde med oss selv så vil vi og gi noen signaler utad som spesielt våre kjærester vil fange opp..

Dersom dere har god kommunikasjon så må du prøve å snakke med han om hvordan du føler det, kanksje det vil hjelpe både deg og han.

må prøve en dag å sette meg ned å prate med han.. kansje det hjelper litt...
ORIGINAL: kjersti72

Er ikke lett det der, men tror ikke han tenker på det. Har faktisk snakket med en del menn som syns det er ganske sexy og tiltrekkende med damer som har fødd barn og har litt mage. Men vi damer er fryktelig flinke og lulle oss inn i en forestilling om hvordan vi har mistet fasongen vår og ikke lenger er attraktive, og klart så lenge vi ikke er fornøyde med oss selv så vil vi og gi noen signaler utad som spesielt våre kjærester vil fange opp..

Dersom dere har god kommunikasjon så må du prøve å snakke med han om hvordan du føler det, kanksje det vil hjelpe både deg og han.

De fleste menn liker faktisk litt former.....

Ja det er fine former, tenk på det du : du har fødd 2 barn og tenk for et under det er !!!!!!!! Håper virkelig dere klarer å få snakket sammen og kanskje det kan hjelpe deg litt til å slappe av i forhold til din egen kropp, og da tror jeg sexlivet deres også vil blomstre.

De påstår at kvinner er på sitt mest attraktive seksuelt sett i 30- årene og da er det faktisk slik at de fleste har fødd misnt et barn. Dette er et tankekors vi alle kvinner bør ta med oss i vår leten etter den "perfekte " kropp.....

Der er du ikke alene, sliter jeg og. Liker ikke mammamagen min og at brystene har gitt etter for tyngdekraften, men klarer på tross av dette å se på meg selv som et seksuelt vesen heldigvis.

Hovedsaken er sikkert at barna ligger på rommet deres. Litt turnoff dette, snakker av erfaring. Men kan dere ikke være litt kreativ da? Gjøre det andre steder, må jo ikke skje i senga....

Back
Topp