Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: _venter_
jeg vet at røyking er ikke bra, ivertfall for meg som skal/ prøver å bli gravid for 1 gang
noen som har sin historie på en bra røyke slutt.
jeg har sakt til fam og venner at den dagen testen er positiv så SKAL jeg slutte,
noen med erfaring???
ORIGINAL: Nymse
jeg vet at røyking er ikke bra, ivertfall for meg som skal/ prøver å bli gravid for 1 gang
noen som har sin historie på en bra røyke slutt.
jeg har sakt til fam og venner at den dagen testen er positiv så SKAL jeg slutte,
noen med erfaring???

ja det er så sant.
jeg håper at det blir no røyke slutt når en evt test kommer til å bli positiv, men det er en laaaang vei å gå
og av og til så tillater eg meg å si den kan være til trøst, når en sa og en neg test er blitt bekreftet.
i følge B,V så er dette min neste test dag 28.06.2009
og kanskje 1 av de siste lunge dragene eg tar som røyker.
eg va på tur for en stund siden med min sambo, vi var på en tank for å fylle og ta en pause..
då kom det forbi meg ei dama ca 67 år masse rynker, grov halv manne stemme, sigatett hullete grå brun skitten jogge bukse som hun da antakelig har mistet glo på,
og hun gikk i slitne tøffler og morgen kåpe med en ekkel lang ut-svettet gul brun hvit tskjorte uten bh.... hun skulle ha rød mix m dobbel papir
og da sa jeg til min sambo.. fyy f... hva det kan gjøre med en som er avhengig håper at jeg kan slutte før jeg kommer i det hele tatt til å se slik ut
og eg ville aldrig tilgitt meg sjøl for å ha blitt slik æsjameg offff