Vil skryte litt av NAV i dag :)

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Det er ikke så ofte jeg ser hyggelige tråder om NAV, og jeg forstår hvorfor, etter å ha hatt litt for mye med de å gjøre noen år :)

Men i dag vil jeg gjerne skryte litt. Passet på å skryte direkte til saksbehandleren også, så han kunne bli inspirert til å spre gleden videre i systemet :P

Vel, jeg har tatt fag gjennom NAV mens jeg har mottatt AAP. Nå er jeg straks ferdig, men jeg har fortsatt snart 3 mnd før jeg skal ut i permisjon. AAP får jeg uansett, men jeg ville gjøre noe vettug den siste tiden også. 

Så jeg spurte pent om de kunne hjelpe meg å finne en praksisplass for den siste tiden, så jeg kunne pynte litt på cv-en min.
Det kunne visst være litt vanskelig, siden ingen ville ta inn noen for så kort tid. I alle fall ikke innen det jeg vil ha praksisplass i.
Men han ville gjerne prøve likevel, for han likte initiativet mitt og det kunne man ikke overse. 
Hurra!!
Det er ikke dermed sagt at jeg får praksis, men han ville i alle fall hjelpe meg! Det setter jeg veldig pris på, altså.

Syns kanskje ikke han fortjener så voldsomt med skryt for å gjøre jobben sin.. Hvis han finner praksisplass til deg, derimot, da kan du skryte! :)

sogn78 skrev:
Hehe, må innrømma at når eg såg overskriften så tenkte eg "javel, den var ny". Men, så kjekt, det ER viktig å skryte og, for dei gjere jo faktisk mykje bra for mennesker og!!

Hehe, jeg vet! Det er litt sånn usannsynlig.
Og så er det kanskje noen som føler at det er urettferdig at noen i det hele tatt får hjelp, når de ikke gjør det. Men tenker det er litt viktig å fortelle om gode opplevelser derfra også :) Så vi ikke skremmer alle til å tro at de bare gjør alt for å ødelegge, noe de ikke gjør!

Så flott!

Med meg så fikset de et relativt komplisert oppsett for uttak av gradert permisjon både for meg og for pappaen PLUSS at han overtok permisjonen da jeg var sykemeldt. Alt gikk på skinner. Så jeg har ingenting å klage på jeg heller, men at de fungerer som de skal er ikke noe å skryte av heller da, de er ikke toåringer som skal oppdras :-P

Har stortsett f¨tt hjelp og de har flere ganger gått utenom sine egne regler for å kunne hjelpe meg og jeg skal ikke klage

Syns det er ille at man må lage sjokkerende skrytetråder når en offentlig ansatt faktisk gjør jobben sin..

Back
Topp