lui Glad i forumet 18 Jan 2011 #1 av dere som er eller dere som har vært [:D] vil selv slenge meg på [:D] Miiin mage 3 dager før fødselen,men 3 uker før temin [:D]
av dere som er eller dere som har vært [:D] vil selv slenge meg på [:D] Miiin mage 3 dager før fødselen,men 3 uker før temin [:D]
Missy_ Elsker forumet Sommerfuglene 2017 18 Jan 2011 #4 På vei til sykehuset etter 24 timer med rier. Og han kom ikke før 17 timer senere[8D]
Zera Forumet er livet 18 Jan 2011 #5 Termin magen min med Sofia.. Noe jeg aldri har hatt før... hehe[:)] Sofia kom 5 dager etterpå[:)] [/image]
Termin magen min med Sofia.. Noe jeg aldri har hatt før... hehe[:)] Sofia kom 5 dager etterpå[:)] [/image]
snopeguri Elsker forumet 18 Jan 2011 #10 Min mage nå i uke 22 med nr 2: Magen min i uke 38 med førstemann[:)]: Er redd jeg blir SVÆÆÆÆR nå![&:]
Min mage nå i uke 22 med nr 2: Magen min i uke 38 med førstemann[:)]: Er redd jeg blir SVÆÆÆÆR nå![&:]
shewolf Gift med forumet 18 Jan 2011 #11 Min mage da jeg var 38 uker på vei. Lillegutt kom til verden 6 dager senere. Magen var en diger ballong, så var glad jeg ikke gikk over termin!
Min mage da jeg var 38 uker på vei. Lillegutt kom til verden 6 dager senere. Magen var en diger ballong, så var glad jeg ikke gikk over termin!
MissMari Gift med forumet 18 Jan 2011 #12 ORIGINAL: snopeguri Min mage nå i uke 22 med nr 2: Magen min i uke 38 med førstemann[:)]: Er redd jeg blir SVÆÆÆÆR nå![&:] Fiiina[:)] Tror du blir litt større enn sist ja!
ORIGINAL: snopeguri Min mage nå i uke 22 med nr 2: Magen min i uke 38 med førstemann[:)]: Er redd jeg blir SVÆÆÆÆR nå![&:] Fiiina[:)] Tror du blir litt større enn sist ja!
MarcusMamma Forumet er livet 19 Jan 2011 #19 med Mathias, en dag over termin... (kom 11 dager over termin)