Vil så gjerne sei

klovnen

Elsker forumet
dere er ein sånn herlig gjeng...Sjølv om eg har vore vekke litt, vore på juliforum , så føler eg at eg meg heime her og liksom...Eg har vore å kikka på sida, og tenk...Alle skal få det til...... Det er noe eget med dette forumet...Me er alle i same båt, me veit kva det vil sei å sette sprøyten, vore lei seg , gått å vente......
Og nå når eg skal til me nytt forsøk, så er dere der og støtter meg, og ønsker meg lykke til....
føler meg så tatt imot her...

Ville berre sei det...Ikkje gje opp, tenk positivt.... På dette forumet er me så og seie i same båt.-...

Takk for at dere er ein sånn herlig gjeng

Dette var en fin tråd det! Du er søt du klovnen  Må si meg enig i det du skriver. Det er noe spesielt med alle her inne.. en dypere forståelse av hva det vil si å være prøver liksom. Hvis dere skjønner hva jeg mener da? [8|] Ikke så flink til å ordlegge meg.. [8D]

Men er faktisk her inne jeg har møtt noen av de jeg snakker mest med nå.. er spesielt en som bor i samme byen som meg som har vært min faste kafedate i over et halvt år nå [;)] Tullemor, you know it's you [;)] Hihi..
Ellers så har jeg vært på oslo treff og møtt en gjeng med utrolig flotte jenter!! Og etter det treffet så har jo 2 stykker av dem blitt gravide [:D] Fano og Serene!! Er så glad på deres vegne! Nå skal alle vi andre komme etter, det kan dere banne på [:D] Bobbo (puppedama mi [8D]) nå er det din tur!!

Klovnen jeg heier på deg i tiden fremover.. og den heiingen skal føre til nok en nydelig liten spire skal du se

takk...faktisk så traff eg ho eg er god venninde med her inne...Me treffes og har god kontakt 

Det blir sånn tror jeg.. man åpner seg jo litt mer for folk her inne, og vips så er man venner [;)] Hihi..

Så koselig[:D] Syns også det er veldig trivelig å være her inne og treffe folk som deg klovenen. Du virker som en kjempe koselig dam[;)]

Så fin tråd da. [:)][:)][:)]

Ja, her inne er det en super herlig gjeng. Som man kan spørre om om.

helt enig med dere jenter[;)][;)]fantastisk gjeng her inne, sjelden jeg føler at jeg har fått noen spydige komentarer på det jeg har skrevet. har lest litt inne på generelt der syns jeg det er en del ufine komentare, og folk som er ute etter og krangle. slik føler jeg det ikke her[;)][;)]så tusen takk jenter for at dere er her for meg[:D][:D]

Back
Topp