Vil på ul

• Trådstarter Trådstarter mrspurple
  • Opprettet Opprettet
M

mrspurple

Guest
Å vite kjønn!! Klarer nesten ikke vente! Skal ikke før 20.september (21?)... Tror kanskje jeg skal bestille en time... :D

jeg har fått time 28.08. har ventet en evighet!

3 uker til her. Gleder meg masse. Er så spent på om vi får vite kjønn, og hva det er.

Jeg var på ul i uke 12, han trodde at det er en lillesøster i magen

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Å vite kjønn!! Klarer nesten ikke vente! Skal ikke før 20.september (21?)... Tror kanskje jeg skal bestille en time... :D

Skal ikke før den 20 september jeg heller .. (21 er lørdag ) :p

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)

Jeg skal også 20.sept... Lenge å vente!

åååja! da blir det oppdatering på facebook og! for no klarer jeg nesten ikke å holde meg lengre. :D :P :blob5

åååja! da blir det oppdatering på facebook og! for no klarer jeg nesten ikke å holde meg lengre. :D :P :blob5

Skal du holde deg til oul med å fortelle på fb?? Det skal jeg prøve på, men kan ikke si jeg tror jeg klarer det :P

Skal du holde deg til oul med å fortelle på fb?? Det skal jeg prøve på, men kan ikke si jeg tror jeg klarer det :p

nå har jeg vist om bebi siden 20 mai, eg holder på å gå av skaftene, for jeg vil fortelle hele verden! :P men jeg må klare de siste tre eviglange ukene. sånn at jeg vet at alt er bra og hva jeg har inni der. gleder meg sånn! :D

nå har jeg vist om bebi siden 20 mai, eg holder på å gå av skaftene, for jeg vil fortelle hele verden! :P men jeg må klare de siste tre eviglange ukene. sånn at jeg vet at alt er bra og hva jeg har inni der. gleder meg sånn! :D

Ja jeg vil bare vite om det er gutt eller jente, min tildligere ul viste at det så bra ut så langt :D så jeg holder meg egentlig bare pga skjønnet.. Mange vet, men ikke de fjerne :P

Back
Topp