Vil noen hjelpe meg og bedømme?

1995

Blir kjent med forumet
Jeg er i dag 2 dager før ikm. Jeg prøvde meg på 2 tester igår (3 dager før ikm) på delvis konsentrert urin. Jeg ser jo selv at de er positive, men etter mye dårlig erfaring med graviditet og sårbare historier ønsket jeg bare noen fler øyer sammen med meg :love7

De er ikke så sterke, men til og være tatt 3 dager før ikm så er de sterkere enn sist gang.
 

Vedlegg

  • Snapchat-378995171.jpg
    Snapchat-378995171.jpg
    596,2 KB · Visninger: 171
  • Snapchat-1583260806.jpg
    Snapchat-1583260806.jpg
    624,8 KB · Visninger: 186
De er definitivt positive. Graviditetstester reklamerer jo at de kan vise positiv test opptil 4 dager før forventet mens. Så det gjelder ikke at alle får positiv så tidlig, men det fikk du, og det er naturlig at den er svak. Fin strek[emoji4] Du har hatt dårlige opplevelser før og jeg krysser fingrene for deg(har Hatt dårlige opplevelser selv flere ganger)
Hadde du brukt babyplan strimmeltest hadde nok testen være sterkere. Jeg har opplevd strek på babyplan på IKM og negativ på rfsu rett etterpå.
På Babyplan var det en som fikk positiv test ned til 3 IU/ml.
 
Definitivt positive. :) Gratulerer . :Heartred Mine har også vært svake før ikm. Tatt en til etter og den mar mye sterkere. :)
 
Takk alle sammen! Beroligende og høre ❤ ble bare litt engstelig da de ikke var så sterke.. men skjønner jo hvorfor nå, hehe.

Er menssmerter også normalt? Husker ikke om jeg hadde det de 2 siste gangene..
 
Takk alle sammen! Beroligende og høre [emoji173] ble bare litt engstelig da de ikke var så sterke.. men skjønner jo hvorfor nå, hehe.

Er menssmerter også normalt? Husker ikke om jeg hadde det de 2 siste gangene..

Husker jeg og flere andre hadde murringer/menssmerter sist gang jeg gikk gravid :) så tror det er normalt ja.
 
Takk alle sammen! Beroligende og høre ❤ ble bare litt engstelig da de ikke var så sterke.. men skjønner jo hvorfor nå, hehe.

Er menssmerter også normalt? Husker ikke om jeg hadde det de 2 siste gangene..

Jeg har siden 4 dager før IKM hatt murringer i livmorområdet, alt fra svake til sterke. Hadde det sist jeg bar gravid også. Hørt om andre også som har det, så er nok helt normalt :)
 
Jeg har siden 4 dager før IKM hatt murringer i livmorområdet, alt fra svake til sterke. Hadde det sist jeg bar gravid også. Hørt om andre også som har det, så er nok helt normalt :)



Fantastisk :happy:
CBD sa 1-2 idag, det stemmer vell ganske bra etter EL 10/7?
 
Fantastisk :happy:
CBD sa 1-2 idag, det stemmer vell ganske bra etter EL 10/7?


Bør passe bra det ja:).
Og husk, vi produserer alle hCG i ulik hastighet, så din normal trenger ikke være lik andres normal :)
 
Bør passe bra det ja:).
Og husk, vi produserer alle hCG i ulik hastighet, så din normal trenger ikke være lik andres normal :)


Ja, regnet meg frem til det jeg også! Er bare 12 dpo idag:)
Takk for at du tar deg tid til og svare en bekymra og nervøs sjel:happy093
 
Ja, regnet meg frem til det jeg også! Er bare 12 dpo idag:)
Takk for at du tar deg tid til og svare en bekymra og nervøs sjel:happy093

Bare hyggelig. Var selv veldig nervøs da jeg begynte å få positiv test 9 Dpo men følte de ikke ble sterke nok 11-12 Dpo. Men ved ikm var de knallsterke og 2-3 uker på digital.
Dette går nok fint :)
 
Tatt to til i dag for og se om det ble sterkere. Første bilde tatt på morgen urin dagen før IKM, og det andre nå på formiddagsurin.

Ser dette lovende ut?:flower:Heartred
 

Vedlegg

  • Snapchat-1754410983.jpg
    Snapchat-1754410983.jpg
    532 KB · Visninger: 59
  • Snapchat-2097665237.jpg
    Snapchat-2097665237.jpg
    787,5 KB · Visninger: 64
Kjempefin stigning! [emoji2]
Øm/vond livmor er normalt. Livmoren din strekker seg[emoji4] Hormoner påvirker og det skal lages plass til alt innholdet[emoji4]
 
Så godt å høre!!:Heartpink vet du når jeg kan forvente å få 2-3 på CBD? Fikk ikke det før 4+5 ca sist. Er 4+1 I dag etter min beregning :lurk
 
Fikk denne på ettermiddagen i dag 13 dpo! Så tror jeg skal slutte og teste nå! Vil si denne var klar og sterk til og være en dag før IKM:Heartred:Heartred
 

Vedlegg

  • Snapchat-48047837.jpg
    Snapchat-48047837.jpg
    482,7 KB · Visninger: 58
Du trenger ikke bekymre deg om stigningen[emoji16] Den er kjempefin[emoji4] Har du mistet før?
 
Takk ja, mista 2 ganger.. derfor jeg er litt redd nå..

Uff, så kjedelig du har opplevd det 2 ganger! Det er så tøft! Blir dette første barnet?
Jeg har også mista en gang, var kommet ti hele uker på vei. Og så har vi ei på ett år. Så det gikk da til slutt. Og nå nr 2 på vei.
 
Back
Topp