JuniSpire
Glad i forumet
Flere som sliter med migrene her ?
Mitt forrige svangerskap ble jeg sykemeldt 50 % pga migrene... den kom hver dag i 12-13 tiden.. og eneste mulighet jeg hadde for å avverge var å få sove rundt lunsj... men med onsdagen fri og kortere dager så kom jeg meg igjennom .. men jeg syntes jo ikke at sykemelding er veldig morsomt i seg selv![Frown :( :(](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png)
I begynnelsen jobbet jeg hele dager.. spøy på slutten av dagen pga migrene og la meg for kvelden når jeg kom hjem.. ofte litt før 4.. fordi jeg ikke klarte mer... sånn vil det jo ikke funke nå.. med en liten gutt i hus..
I dag våknet jeg med migrene.. men så bestemte jeg meg for å prøve å sove litt til.. fikk en kald klut av mannen som fiksa lillegutt.. og så la jeg meg til 1,5 t til..til kl 9.. for å se om det hjalp.. og nå kjenner det ut som om det slipper... og jeg har pella meg opp foran datan på hjemmekontor..
Noen flere som sliter med migrene.. som har noen gode overlevelsesråd ?
Mitt forrige svangerskap ble jeg sykemeldt 50 % pga migrene... den kom hver dag i 12-13 tiden.. og eneste mulighet jeg hadde for å avverge var å få sove rundt lunsj... men med onsdagen fri og kortere dager så kom jeg meg igjennom .. men jeg syntes jo ikke at sykemelding er veldig morsomt i seg selv
![Frown :( :(](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png)
I begynnelsen jobbet jeg hele dager.. spøy på slutten av dagen pga migrene og la meg for kvelden når jeg kom hjem.. ofte litt før 4.. fordi jeg ikke klarte mer... sånn vil det jo ikke funke nå.. med en liten gutt i hus..
I dag våknet jeg med migrene.. men så bestemte jeg meg for å prøve å sove litt til.. fikk en kald klut av mannen som fiksa lillegutt.. og så la jeg meg til 1,5 t til..til kl 9.. for å se om det hjalp.. og nå kjenner det ut som om det slipper... og jeg har pella meg opp foran datan på hjemmekontor..
Noen flere som sliter med migrene.. som har noen gode overlevelsesråd ?