vil kose hele tida!!!

Ragnhildmor

Glad i forumet
Magnus vil kose HELE tida. Han kan sove som en stein på fanget mitt, men så snart jeg prøver å legge ham ned i bagen sin, våkner han og blir fornærma for at jeg har lagt ham fra meg. Koselig å kose, men jeg får jo ikke gjort noe annet ... Flere som har det sånn?

Takk og pris er det ikke sånn om natta, bare om dagen. Om natta er han kjempeflink og sover godt i senga si.

Jo, samme her.. Må lure henne ned på en pute i sofaen om dagen, men på natten slokner hun så pass at hun sover i senga si...  Prøvde bæresele i dag da og det synes hun tydeligvis var fasinerende.....  Kanskje husarbeidet kan bli gjort alikevel?  Men det er jo godt å kose og da...

Joda, samme her[:D]
Venter med å legge han ned til han sover godt.

Den er ikke dum du...  Skal prøve det!!!!

de små liker godt kroppsvarme og våkner ofte hvis de legges ned i en kald seng eller vogn.det var vinter da Robin ble født så da jeg skulle legge han fra meg om natta så pakka jeg han inn i ett helseteppe som lukta mamma av[:D].amma han og da sovna han som regel på puppen.la han forsiktig i vugga si.teppe litt fast irundt og.dyttet det også godt inntil hodet.da sov han kjempegodt.om dagen så fikk han sove så mye han ville på fanget den første mnd.etter det så ble vi flinkere å legge han i vogna /senga før han var helt vekke..

takk for t-skjorte/helseteppe-tipset! Det skal jeg prøve

wow jeg er blitt god til å skrive med ei hand nå :)

sånn er det her og.. men her er det som regel om natta[8|]

Tror det med teppet virka litt. I går og i dag - etter at jeg la et teppe med mamma-lukt i bagen - har han godtatt bagen noen ganger. Ikke alltid, men jeg syns det er litt lettere enn før. Takk for tipset!

Back
Topp