Vil inn på skjult forum!! ;-)

Jeg kjenner jeg blir litt provosert hvis folk har vært ufine mot deg, spesielt etter at jeg har tatt meg tid å forklart prosessen så innmari mange ganger, men jeg tror at folk ikke har lest hva som er skrevet før. :(
Da er det litt utakknemlig jobb å gjøre hvis folk bare blir sure og evt ufine.

Jeg synes du gjør en god jobb :)
Er folk sure og ufine mot admins/frivillige, ønsker jeg ikke å ha dem på skjult :(

Jeg prøver legge til så fort jeg kan. Men for å telle innlegg må jeg inn på pc, og er ikke hver eneste dag jeg er på den, men hvertfall annahver dag. Og admin jobber ikke i helgene så om noen søker tilgang en torsdag f.eks så er det ikke sikkert jeg får ordnet det før fredag og siden admin ikke jobber helg blir det ikke ordnet før mandag, værstefall tirsdag. Akkurat nå ligger det noen klar som admin må ordne tilgang til som jeg godkjente på fredag.

Jeg skjønner dere vil ha tilgang, men for min del gjør jeg dette frivillig og jeg er i 100% jobb i tillegg til 4 barn, hus og hjem. Og selv om de fleste er hyggelig når de sender ny pm fordi de ikke har fått tilgang eller at de ikke finner forumet eller andre ting, er det noen som jeg syns er skikkelig frekke. Og det syns jeg er urettferdig altså. Om noen mener de kan gjøre det så mye bedre så bare gi beskjed så kan man sikkert bytte tilgangsansvarlig.

♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Så utrolig kjedelig å høre at du har opplevd dette! Jeg er en av dem som har spurt om igjen fordi jeg ikke har fått tilgang, men kun fordi jeg trodde det var noe JEG ikke forstod eller hadde gjort feil. Hpper jeg ikke har lagt stein til byrden for deg! Er utrolig takknemlig for at du og andre bruker fritid på å gjøre dette - jeg hadde absolutt ikke orket det midt i kvalme og hormoner. Så ALL ære til deg:-)

Om folk er frekk mot deg på pm ang skjult, burde de allefall ikke få tilgang!

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå høres det ut som jeg nærmest har fått hat-pm'er her, noe som ikke stemmer altså. Er jo vanskelig å lese en pm og vite sinnsstemningen men føler at noen virker sure fordi de ikke har fått tilgang. Som oftes er det at de selv ikke har sett at de har fått tilgang. Men ser at flere har skrevet på veggen/profilen min (som jeg ikke visste eksisterte engang), eller inne her på tråden "desember 2014 har fått skjult forum". Jeg gir kun tilgang til de som sender meg pm, for jeg er ikke innom alle tråder for å lete etter folk som vil ha tilgang. Og det har gått maks 3 dager fra jeg har fått pm til jeg har godkjent. Men som sagt kan det gå noen dager før admin ordner tilgang.

Men de aller, aller fleste er hyggelig altså :) Så er ikke slik at det er er problem. Bare en påminnelse at selv om man er utålmodig går det ann å være hyggelig :)

♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Back
Topp