Jeg vil også komme meg inn på Desemberskattene 2014, men mangler fortsatt noen innlegg for å få tilgang!!
Jobber med saken nå ser dere - Hehe
Ha en fin dag
Jobber med saken nå ser dere - Hehe
Ha en fin dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke så mange du mangler da er masse tråder her du kan svare på
♡ Termin 4 desember 2014 ♡
Taster på appen
Jeg ba om tilgang forrige onsdag, men tar visst litt tid ser det ut som...
Jente født 02.06.10
App taster
Hos meg ble den tilgjengelig etter et par dager.Flere enn meg som ikke finner skjult forum i mobilappen?
Jeg måtte logge meg ut via pc en gang for å få den frem på appenFlere enn meg som ikke finner skjult forum i mobilappen?
Samme herJeg måtte logge meg ut via pc en gang for å få den frem på appen
Hmm får prøve det, takk for tips. Det skal ligge sammen med dagbøkene, bilder osv?
Jeg har godt over 300 innlegg i desember så det skal ikke stå på detHuff da Har du mange nok innlegg i Des. 2014 forumet da? Jeg fikk svar fra FruUndercover med en gang jeg sendte henne spm. om å få tilgang - Når jeg oppnår 50 innlegg i Des. 2014 vil jeg få tilgang
Jeg har prøvd det og, flere ganger, men har ikke fått tilgang...Jeg måtte logge meg ut via pc en gang for å få den frem på appen
Jeg har gidkjent deg for manhe dager siden, men admin har ikke gitt deg tilgang enda. Hun ordner det nok så fort hun ser det.Jeg har prøvd det og, flere ganger, men har ikke fått tilgang...
Jente født 02.06.10
App taster
Jeg prøver legge til så fort jeg kan. Men for å telle innlegg må jeg inn på pc, og er ikke hver eneste dag jeg er på den, men hvertfall annahver dag. Og admin jobber ikke i helgene så om noen søker tilgang en torsdag f.eks så er det ikke sikkert jeg får ordnet det før fredag og siden admin ikke jobber helg blir det ikke ordnet før mandag, værstefall tirsdag. Akkurat nå ligger det noen klar som admin må ordne tilgang til som jeg godkjente på fredag.
Jeg skjønner dere vil ha tilgang, men for min del gjør jeg dette frivillig og jeg er i 100% jobb i tillegg til 4 barn, hus og hjem. Og selv om de fleste er hyggelig når de sender ny pm fordi de ikke har fått tilgang eller at de ikke finner forumet eller andre ting, er det noen som jeg syns er skikkelig frekke. Og det syns jeg er urettferdig altså. Om noen mener de kan gjøre det så mye bedre så bare gi beskjed så kan man sikkert bytte tilgangsansvarlig.
Taster på appen
Var redd du kanskje ikke hadde sett mailen min takk for jobben du gjørJeg har gidkjent deg for manhe dager siden, men admin har ikke gitt deg tilgang enda. Hun ordner det nok så fort hun ser det.
Taster på appen