Vil inn hit

gulleliten2012

Forelsket i forumet
Hadde en sa nylig. 4+5, hadde termin i desember. Blødde som vanlig menstruasjon og hadde el i helga som var. Håper det kanskje har klaffet :) hadde kun sex noen dager før el pga dårlig form. I går stakk det sykt nedentil å var så vondt! Håper det betyr noe :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vil inn her jeg og..

Har ikm 3.mai.. UTÅLMODIG!!!!

Testet 2 ganger allerede, blenda hvit.. Håper enda, men har gitt litt opp.
Hat hatt en tempdropp nå siste dagene og, og d er ikkeno godt tegn..
Symptomer gidder j ikke kjenne etter, gir meg bare falske forhåpninger.

Jeg er i utgangspunktet en ganske positiv person, litt sånn idiot-positiv, men noen ganger må j bare blåse ut litt.
Sånn!
Krysser fingre og håper på at frøkna sitter, må gjerne få en lillemann til og, bare spira blir denne gang! (Mista i november, og februar - begge gangene i uke 12. D veit j ikke om j er i stand til en gang til.., men d må j vel være siden j prøver igjen;).

Flere som har lange sykluser forresten? J har ca 35 dager..

Lykke til alle som én!

Vil også sååååå gjerne inn her... Hadde en SA (6+0) i slutten av mars.. Tror jeg hadde EL (kjentes sånn ut) rundt 10 april... Får nå positive GT, men har ikke testet etter SA, så er litt redd det bare er HcG som henger igjen... (Har hatt positive på strimmel og CB digital har faktisk gått fra negativ på lørdag til positiv i går)
Var hos legen og tok blodprøve på tirsdag og skal tilbake igjen i morgen for å se om det er økning eller ikke i HcG... Dette er sååååå spennende!!!

Back
Topp