Vil inn her

Vivie

Forelsket i forumet
Hei!
Har lyst til å komme hit til dere jenter!
Er 8 dager på "overtid" nå, så det er jo en god sjanse! Har ikke testet ennå, må snart gjøre det! [:)]

WOW!! Det er heeelt utrolig at du har klart å vente sååå lenge med å teste da!! Jeg venta i fire dager jeg da...men da klarte jeg ikke vente lengre[;)] og den var jo positiv den[:D] Så jeg håper du kommer inn til oss du også[:D] Lykke til med testingen[:D]

Hehe[:)] Mensen min bruker å være litt ustabil, og jeg føler meg ikke spesielt gravid heller egentlig, så jeg er nok bare redd for å bli skuffa om jeg ikke får positiv test. Derfor venter jeg litt[:)] 
Men jeg dør egentlig etter å vite det! [:D]

Skal til legen på onsdag, ber om en test der hvis ikke mensen har kommet før[;)]

ORIGINAL: Vivie

Hehe[:)] Mensen min bruker å være litt ustabil, og jeg føler meg ikke spesielt gravid heller egentlig, så jeg er nok bare redd for å bli skuffa om jeg ikke får positiv test. Derfor venter jeg litt[:)] 
Men jeg dør egentlig etter å vite det! [:D]

Skal til legen på onsdag, ber om en test der hvis ikke mensen har kommet før[;)]

Skjønner deg godt jeg...siden du ikke føler noe symptomer heller liksom..
Jeg kjente jo meg såååå trett og sliten den siste uken før jeg venta IKM, og kvalmen kom og gikk. Men tanken på at jeg kunne være gravid streifet meg faktisk ikke før jeg var kommet til den dagen jeg skulle hatt IKM..og mistanken ble jo bare sterkere og sterkere den sammen med symptomene..
Lykke til på onsdag[:)] Håper det er en liten spire i magen din[:D]

Back
Topp