vil inn her jeg...

*Vinterlykke*

Forelsket i forumet
hei alle sammen! her har jeg lyst til å komme inn også...[:)] hadde litt brunt utflod i dag, kjente på tappen i går( litt dumt kanskje), men nå i kveld er det ikke noe mer utflod. Tester i morra[:D] VIL INN HER!!!

Lykke til Må oppdatere oss på hvordan det går da[:)]

Ja, tenk for en fin førjulspresang da[:)]

Hihi, jeg skal legge den lille bebisen min under juletreet og ta noen bilder. Gleeeder meg[:)]

ORIGINAL: fearless.

Lykke til Må oppdatere oss på hvordan det går da[:)]

Lykke til med testingen[;)] Spennande[:D]

Lykke til[;)]
Kjempe spennende.

Hei hei. testet ikke med morgenurinen, fordi jeg våknet to ganger og måtte på do i natt... eneste jeg ser på testen er en svak strek, sikket den berømte skyggestreken[:-]

tror du bare kan teste ivei....det er det samme om det er morgenurin eller ei.det var det iallefall for meg,så gå å prøv!!
Tror du er gravid jeg!!!!! Virket veldig sånn.....
jeg hadde en svak strek jeg og...lykke til,og gi beskjed hvordan det går!

Hvordan går det?  [:)]  Nyfiken jeg [:)]

jeg har ikke testet noe mer enda, mulig jeg venter til neste uke, da skal jeg ha legetime allikevel... har hatt litt brunt utflod i dag, og bittelitt blod når jeg har tørket meg. men ikke mye.... hmmmm[8|] er så redd det er tr som kommer, men ikke noe tegn på det heller egentlig. jeg har heller ikke smerter i forbindelse med utfloden, blødningen. Jeg skal krysse beina så godt jeg kan, og håper det er en spire inni der[:D]

Tvi tvi [:)]

Back
Topp