MummiMamma86
Forelsket i forumet
Snuppa mi vil ikkje ha noke anna enn pupp!! Prøvd alt; grøt, middager, frukt... Tar heller ikkje flaske, og våkner første gang på kvelden mellom 21-23 og skal ha mat :/ holder på å bli gal! Er så fryktelig bunden!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lenge siden du begynte å prøve å gi anna mat enn bare pupp?Snuppa mi vil ikkje ha noke anna enn pupp!! Prøvd alt; grøt, middager, frukt... Tar heller ikkje flaske, og våkner første gang på kvelden mellom 21-23 og skal ha mat :/ holder på å bli gal! Er så fryktelig bunden!!
Begynte da ho var rundt tre mnd... Pga at ho er ganske stor, fikk eg anbefalt det av helsesøster... Siden ho skal ha mat så ofte på natten (hver 3. av og til 2.time :/ ) tenkte vi kanskje litt grøt eller velling på kveld hadde hjelpt... Men ho vil ennå ikkje ha detLenge siden du begynte å prøve å gi anna mat enn bare pupp?
Hva er det?Mi likte veldig godt hirsepops. Et sjølv, var stas. Ho er 5,5 mnd.
Er litt sånn her og.. Lillemann er 6 1/2 mnd og begynte med smaksprøver da han var 6 mnd. Gikk greit første uka ca, men etter det han spyttet ut det meste han har fått. Har prøvd velling og sviskesaft på flaske, men han gnager bare på smokken på flasken . Nå er han forkjølet og spytter ut absolutt alt. Var på 6 mnds kontroll forrige uke og hs sa at vi ikke skulle stresse med det,men bare forsette å tilby. Han liker beste å få appelsin eller pære på sånn sak med nett som han kan suge på selv..da kan han tømme 2-3 sånne. Men han legger fint på seg og virker ikke til å ha behov for mer mat da..er jo dette med jernlager som tømmes..Snuppa mi vil ikkje ha noke anna enn pupp!! Prøvd alt; grøt, middager, frukt... Tar heller ikkje flaske, og våkner første gang på kvelden mellom 21-23 og skal ha mat :/ holder på å bli gal! Er så fryktelig bunden!!
Min er også sånn. Lukker munnen godt igjen med en gang hun ser skjeen. Liker dog å gnage på babyfeeder, men mesteparten blir dyttet ut igjen. Ganske fortvilende. :/
Hvilken feeder har dere??
Hvor er dei kjøpt? Husker eg hadde til guttene, men dei var som små nett... Veldig vanskelig å vaske...Jeg har to stk i silikon: den ene har kun et hull på tuppen og den andre mange små hull på sidene.
Den med hull på tuppen kjøpte jeg på mimmis og med flere små hull på barnashus.Hvor er dei kjøpt? Husker eg hadde til guttene, men dei var som små nett... Veldig vanskelig å vaske...
Samme her. Lillemann blir 7 mnd neste uke og er overhodet ikke interessert i å spise noe særlig med mat.. Skumpinnene klemmer han hardt og så brekker han de i to moste grønnsaker/middag spytter han ut, nestlé sin grøt med ris og banan går ned noen skjeer av og til.. Pære,banan,blåbær og druer går av og til når han får de i sånn nett han kan holde selv.. Håpløst men han legger på seg og ammer ikke mer enn normalt,så da får det bare gå seg til tenker jeg.. Selv om jeg er en smule fortviletHer er det helt likt! Ammer annenhver time hele natta så hadde gledet meg til fast føde. Blir snart 7 mnd og han bare brekker seg og kaster alt opp igjen.
Det er viktig ikke stresse med det, da begynner de relatere mat med noe negativt. Det er ikke alle som er klare rett og slett og så lenge vekta stiger er det ikke farlig enda. Men prøv disse!! Her har vi prøvd ALT, men prøvde disse Igår og dem funker, endelig NOE. Hjelper at han får holde og styre selv. Vis vedlegget 158218
de en en slager her i huset også Sitte å gnage på et par sånne på kjøkkenet når jeg lager middag er tipp toppMi likte veldig godt hirsepops. Et sjølv, var stas. Ho er 5,5 mnd.