VIL ikke!!!

WhiteRose

Glad i forumet
åhh, sambo dro i millitæret i går..
meninga var han skulle komme tilbake i dag, etter han hadde vært til legen.

han sliter med kneskålene i begge kne, ene er opperert, men sliter enda..
men han fikk beskjed om at han var frisk nokk!!

jeg vil ha han hjem[:(][:(]
jeg vil ikke være alene mamma her[:(]

dessuten er det kunn lønna hans vi lever på, for jeg har ikke fått skaffa meg jobb..
så da må de kunne forsørge oss og,...

jeg vil ha hjem gubben min<3 har våkna av 7!! mareritt i natt..
går bra å ha han borte en natt eller 2 ellers.. men nå, når det er usikkert om han kommer hjem på lang td, er det sykt tungt..

å maron da, som stter hver eneste dag, når pappa er på jobb, og rooooooper på pappa! det gjør skikkelig vondt i mammahjertet! skikkelig pappa jente er a!'

dagens utblåsning fra meg[:(][:(]

HUffda =/ Min kjære er i Trondhjem og spiller hockey, og han har ikke engang hjemreiser, så jeg forstår meget godt hvordan du har det. Jeg jobber selv i millitæret på mitt 5 år nå, send pm om du ønsker :)

Det kommer nok til å gå bra.
Så bra han er friskere enn antatt da! Det er jo noe!

Hvor gammel er han? Er det noe grunn til at han skal inn nå? Fått utsatt tidligere?

ORIGINAL: Gollemor

Hvor gammel er han? Er det noe grunn til at han skal inn nå? Fått utsatt tidligere?

han er 22.. han ble jo "tatt fri" fra sesjon pga knæra.. og at han hadde knekt hånda akkurat da..

han er ikke det.. han ble liggende i gårkveld, pga balansetester de tok ved å stå på en fot med bøyde knær osv..

ORIGINAL: BirgitteBarbot

er det førstegangstjenesten?[:-]

ja

ORIGINAL: Snoflak

HUffda =/ Min kjære er i Trondhjem og spiller hockey, og han har ikke engang hjemreiser, så jeg forstår meget godt hvordan du har det. Jeg jobber selv i millitæret på mitt 5 år nå, send pm om du ønsker :)

det er en ting jeg lurer på..
hvor langt strekker de seg på det økonomiske.. han skulle visst prate med en ofisier i dag..

ORIGINAL: *Lill

han er 22.. han ble jo "tatt fri" fra sesjon pga knæra.. og at han hadde knekt hånda akkurat da..

han er ikke det.. han ble liggende i gårkveld, pga balansetester de tok ved å stå på en fot med bøyde knær osv..

Ja, men om han er så ødelagt så holder han ikke ut lenge, og da ryker han hjem.

Prøv å se positivt på det, jeg mener ærlig at gutter har godt av militære.[:)]
Så får dere henge i så godt dere kan der hjemme, har dere gitt alt av papirer så dere blir forsørget? de skal ha SHITLOADS of papirer...[:-]

ORIGINAL: Lissyjane

Da får han nok kontortjeneste i det minste[:)] Det går seg til og du blir vant til det,men jeg skjønner at dette er tungt for deg. 

hehe, han har dysleksi, ut av en annen verden.. han er serriøst det værste tilfellet jeg har sett..
da skulle han be dem om å si 3 setninger han skulle skrive, så skulle de få lese etterpå

ORIGINAL: BirgitteBarbot

Ja, men om han er så ødelagt så holder han ikke ut lenge, og da ryker han hjem.

Prøv å se positivt på det, jeg mener ærlig at gutter har godt av militære.[:)]
Så får dere henge i så godt dere kan der hjemme, har dere gitt alt av papirer så dere blir forsørget? de skal ha SHITLOADS of papirer...[:-]

har ikke fått noe papirer over det.. men han skulle prate med en offisier i dag om det..

Sprøtt at de tviholder sånn på han da.. Svogeren min på 18 ble sendt hjem, selv om han hadde kjempelyst til å være der. Han har gledet seg i mange år til å avtjene førstegangstjenesten. Hadde sett seg for seg en mulig karriere der også. Men neida, pga at han var syk for 3 år siden (brystsmerter og sykehusopphold) som legene ikke kunne si helt sikkert hva var så ble han sendt hjem. En hadde sagt at de hadde innkalt for mange, og så etter den minste grunn til å sende hjem folk. Så dette synes jeg er veldig rart! Når de sender hjem motiverte personer som har trent ett helt år for dette, så bør de la syke folk få slippe.

ORIGINAL: frøken85

Sprøtt at de tviholder sånn på han da.. Svogeren min på 18 ble sendt hjem, selv om han hadde kjempelyst til å være der. Han har gledet seg i mange år til å avtjene førstegangstjenesten. Hadde sett seg for seg en mulig karriere der også. Men neida, pga at han var syk for 3 år siden (brystsmerter og sykehusopphold) som legene ikke kunne si helt sikkert hva var så ble han sendt hjem. En hadde sagt at de hadde innkalt for mange, og så etter den minste grunn til å sende hjem folk. Så dette synes jeg er veldig rart! Når de sender hjem motiverte personer som har trent ett helt år for dette, så bør de la syke folk få slippe.

vet av flere som har ønsket i millitæret, som ikke har fått.. teit..

ORIGINAL: Snoflak

det er en ting jeg lurer på..
hvor langt strekker de seg på det økonomiske.. han skulle visst prate med en ofisier i dag..

Jeg jobber nokk desverre ikke med det, jeg vet dem dekker leilighet og kan stoppe lån over perioden han er inne, men jeg hadde ikke familie når jeg gjorde min 1 gangs tjeneste. Det er ikke så utrolig vanskelig å slippe 1 gangstjenesten idag da også jenter blir inkaldt og dem har mer folk å velge fra, og din kjære kan nokk slippe. På en side vil jeg si at det er meget godt for din kjære å få 1 gangstjenesten for om han er i nord f.eks vil han lære MYYYE om seg selv, han vil lære sine psykiske og fysiske grenser, han vil jobbe i ett lag og han vil føle mye stolthet over seg selv og hva han kan utrette som han kanskje ikke trodde bodde i ham, han vil sette mer pris på små gleder i livet som f.eks en seng, rene klær, mat på bordet, familie osv.. Man lærer ufattelig mye. Men på en annen måte så har han jo barn og det beste for barnet er å ha mamma å pappa hjemme. Så det er jo ett tøfft valg, men velger han å reise hjem vil belønningen være å være sammen med dere. Blir han så vil du få igjen enn mann som er kjærlig å glad i livet en mann som er stolt av seg selv og har fått en god erfaring i livet som også er veldig bra å ha på CV`en :D Goood klem, lykke til

Back
Topp