Vil ikke ta smokk...

Jaja

Gift med forumet
Jenta mi nekter å ta smokk. Har prøvd med 4 forskjellige men hun vil ikke ha noen av de... Har prøvd avent, mam silicon og latex og nuk... Er det noen andre typer som jeg kan prøve?? Noen som har hatt problemer med at ungen ikke ville ta smokk i begynnelsen men som har fått de til å ta den senere??

her tok han ikke smokk før han var 7 mnd

Vi hadde samme problemet!
Prøvde blandt annet:
Mam
Mam Tiny
Avent
Nuk
Tommee Tippee
Trøst
Fisher Price
Ortodent
Chicco
Bambino
Rock Star Baby

Nå har vi gitt opp! Snuppa tar fortsatt ikke smokk.. Og jeg tror kanskje at har man prøvd et par typer og babyen ikke tar de, så er det ikke noe vits å kjøpe en million merker til. Noen barn vil rett og slett ikke ta smokk..

tok MAM best, men slutta av seg selv ved 11mnd alderen..

Vi og kjøpte en haug med smokker, han ville rett og slett ikke ha.
Noen unger tar bare ikke smokken.

Her tok det 3 mnd før smokken satt[:D] Da hadde vi prøvd utallige typer, men den han ville ha, var NUK..eneste han vil ha nå også.

Men hvordan får dere ungen til å roe seg da? Hun er jo helt hysterisk noen ganger og ingenting hjelper... Eller, hjelper med pupp da men ejg vil ikke bli brukt som smokk... Da vet jeg at hun er mett og så det er ikke det at hun er sulten...

ORIGINAL: Thunderella

Vi hadde samme problemet!
Prøvde blandt annet:
Mam
Mam Tiny
Avent
Nuk
Tommee Tippee
Trøst
Fisher Price
Ortodent
Chicco
Bambino
Rock Star Baby

Nå har vi gitt opp! Snuppa tar fortsatt ikke smokk.. Og jeg tror kanskje at har man prøvd et par typer og babyen ikke tar de, så er det ikke noe vits å kjøpe en million merker til. Noen barn vil rett og slett ikke ta smokk..

Jeg prøvde også myyye for å få tvillingene mine til å ta smokk, hadde til slutt en stor pose full av smokker..
Men jeg måtte gi opp..
Så guttene mine bruker ikke smokk

Snuppa her ville ikke ta smokk.. var litt desperat pga at hun var så sugeavhengig så hun hang i puppen hele tiden[:)] Men på dagen 5 mnd så tok hun den!

Da hadde vi prøvd hver dag.. opptil 5-6 ganger om dagen fra hun var ca 1 mnd gammel..

Så mitt råd til deg; Fortsett å prøve hver dag! En dag så tar hun den sikkert[;)]

Back
Topp