Vil ikke ta flaske...

Januargutt!

Flørter med forumet
Jenta har blitt 3 måneder og jeg fullammer. Har med jevne mellomrom prøvd å gi flaske med passe hell. Men plutselig var det bråstopp med det...hun har heller ikke tatt smokk. Hun vil ikke en gang suge på flaska, bare skriker og brekker seg.....

Noen andre som har erfart dette?? Noen med tips på hvordan få henne til å ta flaske igjen?? Har prøvd sukkervann også, men funka dårlig....

Hvilke flasketype bruker du? Har du prøvd? Kan hende hu tar et annet merke :)

Her vil ikke snuppa heller ha smokk, og ja, har prøvd ganske mange! Hendt hu har tatt den i 5-10 min, men det er bare snakk om kanskje 5 ganger.

Jeg delammer, og heldigvis ikke vært no problem med å ta flaske. Men hender jeg må sprute litt melk i munnen hennes for at hu skal skjønne at det er mat :)

Her nekta lillemor å ta flaske før jeg prøvde dr brown.. Avent var totalnekt, bare tulla og fikk ikke i seg noe som helst. Med dr brown gikk alt ned uten problemer på første forsøk! Hun tok heller ikke smokk i starten, men fant til slutt en hun tar :)

Jenta har blitt 3 måneder og jeg fullammer. Har med jevne mellomrom prøvd å gi flaske med passe hell. Men plutselig var det bråstopp med det...hun har heller ikke tatt smokk. Hun vil ikke en gang suge på flaska, bare skriker og brekker seg.....

Noen andre som har erfart dette?? Noen med tips på hvordan få henne til å ta flaske igjen?? Har prøvd sukkervann også, men funka dårlig....

Har hatt det på samme viset med begge mine to.. Ovenfor sist ankomne har jeg vært mer pågående med smokk i håp om at dette skulle gjøre flaske lettere, men han bare brekker seg. Ser for meg at det ikke blir flaske på han heller..

Litt tungvindt å være så bundet, men om det er å nyte et glass vin eller øl du trakter etter er det null problem å drikke det selv om du må amme om så bare en time etterpå

Her tar hu flaska kun om det får renne litt melk i munnen hennes først, for å skjønne at det er mat. Hu tar heller ikke smokk..
Vi bruker mam anti kolikk flaskene :)

Jeg ville kanskje prøvd å bruke flaske fra et annet merke å se om det blir godtatt :)

Takk for tips!:)
Har prøvd 3 flasker, og 4 ulike smokker....uten hell. Har prøvd flasketutter med ett og flere hull. Saken er at hun suger ikke på de, bare surer de rundt tungen før hun trykker den ut! Tullejente!!!:)

Regner med du har prøvd når hu har vært sulten, og ikke nettopp spist ;)

Her hender det at tulla ikke vil ta flaska, eller vil ha pupp i stede. Da har jeg ordna flaska, gitt litt pupp og så bytta til flaska, da tar hu den :)

Men noen er jo bestemte og vet hva de vil ha ;)

Back
Topp