Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *lille fe*
nei, seriøst.. jeg faker ikke[:(] måtte bare skrive alt jeg bar på her inne.. sorry... forstår at dere reagerer slik som dere gjør.. men jeg skal slutte og srive her nå.. skal beholde barnet.. har bestemt meg for det.. takk til alle dere som svarte på innleggene mine.. jeg har kanskje litt for mye og bære på, til at jeg kan skrive det her.. men jeg skal love dere en ting.. jeg har snakket sant i alle mine innlegg.. og har ikke løyet til dere.. jeg har åpnet meg veldig her, og forsøk og få frem mine største problemer.. beklager så fryktelig mye for at dere berer så stor tvil åver meg.. mn jeg forstår dere.. har ingen andre og prate med.. kan ikke si dette til noen, har prøvd psykolog, mamma, pappa, veninnene mine, og kjæresten min.. men ingen av dem har så gode svar.. så før jeg ga helt opp tenkte jeg og prøve her inne. og spørre dere litt.. sorry alle sammen, men jeg faker faktisk ikke.. det er faktisk sånn jeg er, og mulig jeg virker litt "fucked up" og forvirret nå.. men jeg er faktisk begge delene for øyeblikket.. har vært helt nedbrutt i det siste.. unskyld for at det gikk utover dere folkens.. beklager..[:(]
ORIGINAL: Lille My80
ORIGINAL: *lille fe*
nei, seriøst.. jeg faker ikke[:(] måtte bare skrive alt jeg bar på her inne.. sorry... forstår at dere reagerer slik som dere gjør.. men jeg skal slutte og srive her nå.. skal beholde barnet.. har bestemt meg for det.. takk til alle dere som svarte på innleggene mine.. jeg har kanskje litt for mye og bære på, til at jeg kan skrive det her.. men jeg skal love dere en ting.. jeg har snakket sant i alle mine innlegg.. og har ikke løyet til dere.. jeg har åpnet meg veldig her, og forsøk og få frem mine største problemer.. beklager så fryktelig mye for at dere berer så stor tvil åver meg.. mn jeg forstår dere.. har ingen andre og prate med.. kan ikke si dette til noen, har prøvd psykolog, mamma, pappa, veninnene mine, og kjæresten min.. men ingen av dem har så gode svar.. så før jeg ga helt opp tenkte jeg og prøve her inne. og spørre dere litt.. sorry alle sammen, men jeg faker faktisk ikke.. det er faktisk sånn jeg er, og mulig jeg virker litt "fucked up" og forvirret nå.. men jeg er faktisk begge delene for øyeblikket.. har vært helt nedbrutt i det siste.. unskyld for at det gikk utover dere folkens.. beklager..[:(]
Nei herregud! Her kan du si akkuratt hva du mener og føler. Trenger ikke unnskylde deg i det hele tatt. Ingen av oss andre har noe rett til å dømme noen her inne! Ingen som vet situasjonen til den enkelte. Så en unnskyldning syns jeg ikke noen her fortjener( kanskje Maritk). En annen ting er jo at man kan si meningene sine som f. eks for og i mot abort, det må man faktisk akseptere, men ikke med en dømmende tone! Når det er sagt så håper jeg du får den hjelpen du trenger. Det som er viktig her er at barnet får det bra, det er det du som nå styrer. Dop og ukontrollert festing og barn har ingen sammenheng, men det skjønner du og...Håper du får støtte og hjelp av voksne mennsker rundt deg. Du klarer dette helt fint!
ORIGINAL: FrknFryd
Folk kan få skrive akkurat hva de vil her. Er jo tross alt et diskusjonsforum. Men noen medlidenhet fra meg får du hvertfall ikke. Synes igrunn du får som fortjent.
En annen ting, ikke noe form for trakasering altså..
Men med disse skrivefeilene, og ikke minst ordforrådet virker det på meg som trådstarter er en av disse "fjortisjentene" som ønsker seg barn. Tåpelig...
quote:Herlighet, skrivefeil er vel ingen indikasjon på at det må være en ungdom! Jeg er journalist og leser daglig kommunale papirer fra rådmenn og folk som har vært ansatt i det offentlige i en årrekke og som fremdeles ikke kan skrive! Har dessuten lagt merke til at det er langt fra alle som er like stø på språket her inne på forumet. Noen sliter med dysleksi, andre har bare ikke den interessen som skal til for å få et "rent" språk, man trenger ikke å mobbe dem for det.
Folk kan få skrive akkurat hva de vil her. Er jo tross alt et diskusjonsforum. Men noen medlidenhet fra meg får du hvertfall ikke. Synes igrunn du får som fortjent.
Men med disse skrivefeilene, og ikke minst ordforrådet virker det på meg som trådstarter er en av disse "fjortisjentene" som ønsker seg barn. Tåpelig...
ORIGINAL: Lille My80
Nei folk kan ikke si" hva de vil" her. Det er et diskusjonsforum ja, og her er det regler. Disse regelen skal spare forl for personangrep og mobbing. I et diskusjonsforum skal man si meningene sine og komme med sakelig argumenter!
Nei folk kan ikke si" hva de vil" her. Det er et diskusjonsforum ja, og her er det regler. Disse regelen skal spare forl for personangrep og mobbing. I et diskusjonsforum skal man si meningene sine og komme med sakelig argumenter!
Oj, det må jeg si.. Ble en del reaksjoner på svaret jeg gav trådstarter. Var virkelig ikke meningen å støte noen, men må fortsatt si jeg står for det jeg mener. Jeg sa ikke at det kun var skrivefeilene hennes som tilsa at hun var en "fjortis", men også ordforrådet hennes og ikke minst det å være utro med kjæresten når man ikke er beskyttet. Det er vel ingen moden oppførsel?
Når man skriver et slikt oppsiktsvekkende innlegg, må man få lov til å si meningen sin. Ja, selvfølgelig har man regler her inne som andre diskusjonsforum, men sier man noe støtende, er det forumets eieres plikt til å fjerne innlegget.
Når man skriver et slikt oppsiktsvekkende innlegg, må man få lov til å si meningen sin. Ja, selvfølgelig har man regler her inne som andre diskusjonsforum, men sier man noe støtende, er det forumets eieres plikt til å fjerne innlegget.
ORIGINAL: pebbles
Ikke bry deg om henne maritk. Dette er tydeligvis nok et menneske som ikke har skjønt at prevensjon er greit å bruke når man skal ha sex med andre enn kjæresten..
ORIGINAL: lenemor
ORIGINAL: pebbles
Ikke bry deg om henne maritk. Dette er tydeligvis nok et menneske som ikke har skjønt at prevensjon er greit å bruke når man skal ha sex med andre enn kjæresten..
Nå roter du vel pebbles... man skal ikke bruke prevensjon når man har sex med andre enn kjæresten... man skal ikke ha sex med andre enn kjæresten!! [;)]