vil ikke ta abort

*lille fe*

Andre møte med forumet
faan!! nå får jeg virkelig det jeg fortjener.. og vil si jeg har lært leksa mi grundig!! tenker på abort nå.. men vet egentlig ikke.. er det noe legen kan gjøre for og finne ut nårr jeg hadde eggløsing, eller ca. nårr befruktningen skjedde?

Du hadde sex med han andre alt for tidlig i syklusen din til at det kan være han!

En lege kan om en stund, ikke enda. Finne ut nøyaktig hvor langt du er på vei...kansje det er måten å gjøre det på?

Syns ikke du skulle ta abort pga nor du trur, da ville jeg ha snakket ÅPET med en lege om det. Dette er jo tross alt noe du ØNSKER.

Kathrine

kjedelig å komme i en sån situasjon. eggløsning kommer når de selv vil tror jeg. for jeg har som vanlig hatt el fra dag 10 til 14. men denne mnd har jeg nå i helgen. og skal ha mensen den 24 jan... rart.. ønsker deg bare lykke til jeg.

Sorry ingen medlidenhet herfra i allefall...litt sent å angre seg nå??gjort er gjoert...abort er INGEN løsning for at man rett og slett har driti seg ut...det burde man tenkt på før....stå for det du har gjort!!

signerer den.
ORIGINAL: Becca

Sorry ingen medlidenhet herfra i allefall...litt sent å angre seg nå??gjort er gjoert...abort er INGEN løsning for at man rett og slett har driti seg ut...det burde man tenkt på før....stå for det du har gjort!!

ikke stygt ment, men jeg har lest endel av innleggene dine å jeg må si jeg blir forrvirret over deg.

På ultralyd kan de finne ut hvor langt på vei du er!

Hei lille fe[:)]
Huff det er en trasig situasjon du har kommet i,men det er jo noe som kan skje den beste..[:)]
Det er nok lite sannsynelig at det er han kompisen din som er faren til barnet...
Hvis du ikke har lyst til å ta abort så ikke gjør det..ikke gjør det pga av at du ikke er sikker på hvem faren er..
Dra til legen å snakk med han eller henne om hva som har skjedd,eller dra til en jordmor å snakke med henne,
de er ofte litt lettere å snakke med om slike ting enn legene.
Håper at du finner ut av dette[:)]
Lykke til[:)]

Ikke ta abort...tenk på alt du går glipp av?En prins eller prinsesse kan bli født til høsten, det er jo en fantastisk glede ved det;)

Ikke bry deg om henne maritk. Dette er tydeligvis nok et menneske som ikke har skjønt at prevensjon er greit å bruke når man skal ha sex med andre enn kjæresten.. Trist at et liv kanskje går tapt pga to menneskers dumhet. Som vanlig prøver du maritk å være solidarisk og gi din støtte, og nok en gang har du fått en smell! Men ikke gi opp, mange av oss setter pris på deg her inne!

ORIGINAL: pebbles

Ikke bry deg om henne maritk. Dette er tydeligvis nok et menneske som ikke har skjønt at prevensjon er greit å bruke når man skal ha sex med andre enn kjæresten.. Trist at et liv kanskje går tapt pga to menneskers dumhet. Som vanlig prøver du maritk å være solidarisk og gi din støtte, og nok en gang har du fått en smell! Men ikke gi opp, mange av oss setter pris på deg her inne!

Signerer!!

ehhh lure på hvem lille fe er egentlig jeg??? blir rent svimmel av innleggene hennes.... skjønner ikke sammenhengen[8|]

hm... er d noe muffins på gang?

vet ikke jeg, enten så er det muffins ja el så er hun mega forvirra og ikke huske hva hun har skrevet[&:]

har lest mange av innleggene til lillefe. kan ikke akuratt si at det virker som om alt er som det skal.
ORIGINAL: bips

hm... er d noe muffins på gang?

Nei men er det ikke greit å vite hvordan hun(han?)egentlig er da? Det viste nå lillefe veldig godt nå syntes nå jeg.
ORIGINAL: maritk

fikk ny pm nå, den forrige var visst ikke til meg......

sorryMEG men jeg støtter ikke abort.........Vis en gjør en slik feil så stå for det...Det er ET LIV en tar faktisk![:(]

Tror Lille Fe er en som faker. Har hørt det var ei inne her før som holdt akkuratt på slik. Synes det er litt for mye rart rundt denne jenta!!! [:@]

signerer den.
ORIGINAL: schnuppa

Tror Lille Fe er en som faker. Har hørt det var ei inne her før som holdt akkuratt på slik. Synes det er litt for mye rart rundt denne jenta!!! [:@]

nei, seriøst.. jeg faker ikke[:(] måtte bare skrive alt jeg bar på her inne.. sorry... forstår at dere reagerer slik som dere gjør.. men jeg skal slutte og srive her nå.. skal beholde barnet.. har bestemt meg for det.. takk til alle dere som svarte på innleggene mine.. jeg har kanskje litt for mye og bære på, til at jeg kan skrive det her.. men jeg skal love dere en ting.. jeg har snakket sant i alle mine innlegg.. og har ikke løyet til dere.. jeg har åpnet meg veldig her, og forsøk og få frem mine største problemer.. beklager så fryktelig mye for at dere berer så stor tvil åver meg.. mn jeg forstår dere.. har ingen andre og prate med.. kan ikke si dette til noen, har prøvd psykolog, mamma, pappa, veninnene mine, og kjæresten min.. men ingen av dem har så gode svar.. så før jeg ga helt opp tenkte jeg og prøve her inne. og spørre dere litt.. sorry alle sammen, men jeg faker faktisk ikke.. det er faktisk sånn jeg er, og mulig jeg virker litt "fucked up" og forvirret nå.. men jeg er faktisk begge delene for øyeblikket.. har vært helt nedbrutt i det siste.. unskyld for at det gikk utover dere folkens.. beklager..[:(]

Back
Topp