nei, seriøst.. jeg faker ikke[:(] måtte bare skrive alt jeg bar på her inne.. sorry... forstår at dere reagerer slik som dere gjør.. men jeg skal slutte og srive her nå.. skal beholde barnet.. har bestemt meg for det.. takk til alle dere som svarte på innleggene mine.. jeg har kanskje litt for mye og bære på, til at jeg kan skrive det her.. men jeg skal love dere en ting.. jeg har snakket sant i alle mine innlegg.. og har ikke løyet til dere.. jeg har åpnet meg veldig her, og forsøk og få frem mine største problemer.. beklager så fryktelig mye for at dere berer så stor tvil åver meg.. mn jeg forstår dere.. har ingen andre og prate med.. kan ikke si dette til noen, har prøvd psykolog, mamma, pappa, veninnene mine, og kjæresten min.. men ingen av dem har så gode svar.. så før jeg ga helt opp tenkte jeg og prøve her inne. og spørre dere litt.. sorry alle sammen, men jeg faker faktisk ikke.. det er faktisk sånn jeg er, og mulig jeg virker litt "fucked up" og forvirret nå.. men jeg er faktisk begge delene for øyeblikket.. har vært helt nedbrutt i det siste.. unskyld for at det gikk utover dere folkens.. beklager..[:(]