vil ikke sove

x1x*laboline*

Glad i forumet
snuppa mi virker som er redd for å sove for tiden, legger ho rundt 20.00 men ho våkner minst en gang hver halvtime.. ikke er det tenner hu driver med heller.. sann her har hu vært helt siden ho var hos mamma en helg for halvannen uke siden... ikke vil ho sove så mye på dagen heller lenger, og ho som var såååååå flink til og sove på dagen og natten... vet ikke helt hva et kan være jeg... noen som har noen råd???

nå har jeg prøvd: mat, sutt, koseklut, vugge ho, skiftet bleie... arggggg.. blir sliten av detta jeg... [&o]

Så merkelig da [8|] Hadde kontaktet helsesøster jeg, for det høres ikke helt greit ut nei [&:]

hu er ikke syk, for ho er smørblid og smiler hele dagen... tilogmed noen ganger på natta... tatt tempen har jeg gjort og ikke er det mageknip heller.... blir sprø... det rare med dette er at når vi var på sjøen i helgen så sov ho hele tiden, uten problem.. sov tilogmed til halv tolv på morran... men hvorfor vil ho ikke sove hjermme........[8|]

det er kaldt og mørkt på soverommet, og sann har det vært siden hu var født...

er kjipt når de små ikke vil sove, er nesten bare nødt til å ha ei lommelykt når en skal på hytte uten strøm da ja[;)]

Sånn har min vert i 2uker men det er over igjen nå, vennina mi sin som er 2 1/2 uke yngre begynte sån for noen dager siden kanskje det er alderen?

jenta mi sover bare 2-2 1/2 t om dagen men hun sover jo ca 13-13 1/2t om natten da.

Er d for stilt da?? Kanskje hun trenger litt lyder rundt seg??

Huff ja det er slitsomt [:o] Men d høres jo ut som snuppa de har det bra ellers da.. Jeg har også merka at Malin våkner mer enn vanlig og jeg må gi henne tutten om kvelden\natta, og jeg har sterk misstanke om at det er tennene som kommer snart.. (I går kveld og i natt var det ingenting så dette varrierer).
Håper det går over!!! [;)]

var litt bedre i natt, men ho sovnet jo ikke ordentlig før klokka var rundt to... og det var en god del sutring sann rundt 4,5,6 på natta, men ho sov til kvart på tolv i dag... ho er en merkelig litta jente... bare håper at ho vil være enda litt flinkere i dag og legge seg til normal tid.. håpe håpe håpe....

ORIGINAL: Emilie`s mamma

snuppa mi virker som er redd for å sove for tiden, legger ho rundt 20.00 men ho våkner minst en gang hver halvtime.. ikke er det tenner hu driver med heller.. sann her har hu vært helt siden ho var hos mamma en helg for halvannen uke siden... ikke vil ho sove så mye på dagen heller lenger, og ho som var såååååå flink til og sove på dagen og natten... vet ikke helt hva et kan være jeg... noen som har noen råd???

nå har jeg prøvd: mat, sutt, koseklut, vugge ho, skiftet bleie... arggggg.. blir sliten av detta jeg... [&o]

Er det varmt hos dere?

nei, inne er det 22grader og soverommet 15grader og ute ja der regner det.. hehe

Back
Topp