vil ikke sove..

MammatilAsk

Glad i forumet
gutten min vil ikke sove på dagen og på natten våkner han hver tredje time av at han må prompe...

han har å store problemer med det på dagen.. og noen ganger så blir han helt stiv og ser ut som han får store smerter. men like fort som han får vondt så går det bort med en gang han får prompet. og da bare smiler han og ler helt til neste skal ut..

jeg gir han pupp hver to time og da dupper han av på puppen. men våkner med en gang jeg prøver å legge han fra meg..

jeg har prøvd minifom en uke nå. å det har gjort at han bare promper mer. men han har ikke like vondt som før.

jeg full ammer men bruker skjold siden det gjør så vondt å amme uten.. forje uke måtte jeg pumpe den enne brystet og da hadde han ikke så vondt i magen. og da sov han 5 timer om natten i strekk..

har dere noen råd om hva jeg skal gjøre.? hadde tenk en del på det i siste. siden han skirker masse i løpet av dagen. vil gjerne at han skal få sovet litt..

huff og huff - så slitsom dette må være for både deg og gutten din!

Har du kanskje prøvd å gå til fysioterapaut eller kiropraktor med ham? Om ikke så hadde jeg tatt turen snarlig for å tatt en sjekk.

Håper dere finner en løsning på problemet!

Stor trøsteklem

ORIGINAL: Lykkeliten i Januar

Har du kanskje prøvd å gå til fysioterapaut eller kiropraktor med ham? Om ikke så hadde jeg tatt turen snarlig for å tatt en sjekk.

Stor trøsteklem

Enig her.. Hadde tenkt å skrive det selv[:)]

ORIGINAL: crispy

ORIGINAL: Lykkeliten i Januar

Stor trøsteklem

Enig her.. Hadde tenkt å skrive det selv[:)]

nei jeg har ikke vvært hos noe annet enn lege med han..

ORIGINAL: VictoriaMH

Hei!

Akkurat dette var det med gutten min også! Vi har hos fysioterapaut 3 ganger, og nå i påsken har vi merket STOR forskjell:-)

Ta kontakt med helsestasjonen! De har som regel en fysioterapaut der som er gratis..!

da skal jeg gjøre det neste uke. siden helsestasjonen ikke er åpen dene uken.

ORIGINAL: Rød Sol

Jenta mi får også endel luft i seg.. så jeg må sørge for at hun alltid raper etter hun har spist.. (ikke på natta). Noen ganger innebærer det at jeg må holde henne på skulderen i 15 minutter ! Legger henne også på magen viss hun tillater det.. det hjelper henne å få ut endel luft. Ellers så masserer jeg magen hennes 1x daglig. Da tar jeg en fast håndflate og beveger bestemt fra venstre side på magen og i en sirkel over til høyre side... da hjelper det luften ut. Tar noen knebøy etterpå.

Ellers på natta raper jeg henne ikke, men da gir jeg henne kun fra det brystet som det er minst i pga. hun får mindre luft i magen og blir roligere av den feteste melka.

han raper etter hver gang han spiser. og han kan rape opp til en time etter på. gutten min elsker å ligge på magen... men han hater massarsje...

Kjempelurt å prøve fysioterapeut eller kiropraktor [:D]

Her gikk vi til manuell tereapeut (fysioterapeut) som fant låsnong i nakken hennes - dette førte til smerter og ikke minst masse luft i magen hennes.
Nå er hun helt fin etter 3 behandlinger.

Gratis er det også, og slikt liker vi [;)][:D]

Back
Topp