Vil ikke permitere meg...

Miriamsmams

Glad i forumet
Men jeg blir forferdlig sliten etter jobb. På slutten av dagen slutter hukommelsen å virke å jeg er sykepleier i en viktig jobb!! KOmmer hjem og sovner momentant! Beina er ikke til å tråkke på omtrent. MEN jeg vil ikke permitere meg, men på en annen side så gjør jeg jo en veldig dårlig jobb etter hvert. Tar færre og færre stell, sliter med å bøye meg, setter meg så fort jeg får mulighet.. Huff liker ikke å syte altså. Men hvor går grensa for deg? hvor mye presser du deg selv?
 
Jeg jobbet bare i begynnelsen av svangerskapet, så jeg er kanskje ikke den beste til å komme med råd her. MEN jeg hadde en veldig tung jobb, og da jeg slet veldig med svangerskapskvalme i begynnelsen så ble det fort utrolig tungt. Jeg presset meg selv opp, spydde og jobbet om hverandre. Jeg ble bare dårligere og dårligere, men fortsatte å presse meg på jobb i nesten to mnd likevel.

Jeg sliter FORTSATT med kvalmen, og med en gang jeg blir litt sliten så blir jeg kjempedårlig i flere dager i etterkant, og det tror jeg er fordi jeg presset meg så mye i begynnelsen. Jeg mener at når kroppen din sier såpass i fra så er det på tide å tenke på å ta det litt roligere.

Som kjørelæreren min sa når jeg tok kjøretimer - "Tenker du på å bruke blinklyset, kunne du sikkert allerede skrudd det på". Ergo, har tanken falt deg inn at det er på tide å ta det mer med ro, så er det sikkert på høy tid å roe ned...

Husk at du skal være oppegående i juletiden, og at de siste mnd ikke bare skal bestå av vonde bein og et stresset hode.. 
 


Siljon skrev:
Jeg jobbet bare i begynnelsen av svangerskapet, så jeg er kanskje ikke den beste til å komme med råd her. MEN jeg hadde en veldig tung jobb, og da jeg slet veldig med svangerskapskvalme i begynnelsen så ble det fort utrolig tungt. Jeg presset meg selv opp, spydde og jobbet om hverandre. Jeg ble bare dårligere og dårligere, men fortsatte å presse meg på jobb i nesten to mnd likevel.