Vil ikke ha vann - tips??

Tone_80

Gift med forumet
Vi ska t Rhodos på mai/juni å æ får ikke Othelie t å drikk vann.
Nån som har nån tips?
Prøvd m litt sånn Nestlesaft (aprikos trur æ) fra 6 mnd i, men d falt ikke i smak..

Du får bare fortsette å prøve. Ikke gi andre ting enn vann i alleffall, for da vil hun jo muligens ha det istedet [;)]

Når dere kommer i varmen blir hun jo så tørst at hun sikkert drikker det likevel.
Prøv å gi henne fra forskjellige flasker og kopper, kanskje hun foretrekker å drikke det på en annen måte. Ben drikker vann fra alt fra tåteflaske, vanlig melkeglass til imsdalsflaske.

Ta litt malt i vannet.[:)]

thea ville heller ikke ha vann med det samme.. det er bare til å prøve igjen og igjen..bare tilby henne vann så drikker hun det nok når hun blir tørst nok

eneste måten jeg får i snuppa mi vann er om jeg har malt i vannet.... men nå i det siste har hun begynt å like vann om jeg gir henne det med skje.. så hun får i seg litt vann... det tar litt tid.. men væske får hun iallfall i seg..![:)]

Slik var jenta mi også. Jeg ga henne pæredrikk som jeg gradvis vannet ut. Nå drikker hun vann fra imsdalflaske ( vil ikke ha fra annet enn den flaska [:D])

ORIGINAL: Tone_80

Vi ska t Rhodos på mai/juni å æ får ikke Othelie t å drikk vann.
Nån som har nån tips?
Prøvd m litt sånn Nestlesaft (aprikos trur æ) fra 6 mnd i, men d falt ikke i smak..

Maren Elise var heller ikke så glad i vann i starten,men vi ga henne en tutukopp med vann til hvert måltid. Tok ut stopperen inni så det ble lettere for henne.Hun søla veldig noen dager,men nå drikker hun vann med glede[:D] Ellers ingen gode råd,bare tilby det ofte og ikke noe annet enn vann. Det går nok til slutt.

Du får bare fortsette å prøve å gi vann.  Hvis du ammer er det jo ikke noe problem, da er det bare å amme henne når hun er tørst. God tur[;)]

takk for mang gode råd! nu ska d vannes her![:D][:D]

Back
Topp