Vil ikke bade

*p!nk smile*

Forumet er livet
Vi har fått et lite prob,jenta vår har alltid elsket å bade å hylt når vi har tatt henne ut av stampen...nå vil hun ikke bade lenger...vil ikke være inni dusjen/oppi stampen[&:]

Noen triks??[:D]

Er bade dag idag så noen MÅ svare meg,hehe[:D]

ORIGINAL: monica

her er vi nødt til å ha ene potta oppi balja som hun kan sitte på...[&:]

Hehe[;)]

Vi kjøpte ei vaskebøtte vi. Hehe
Rett og slett.

Den fylte vi med vann og putta oppi baljen som ikke var vann i.
Oppi vaskebøtta hadde vi en dukke og noen badeleker.

Så krøp hun seg oppi badebaljen for å leke med bøtta, og da var badinga igang![;)]

Slik måtte vi gjøre leeeenge før hun godttok vann i badebaljen og rett i den.

ORIGINAL: Tøsa

han her fikk plutselig sånn angst for dusjen, han hylskreik og skalv som bare det når vi skulle bade, men jeg tvang han inni (MÅ jo bade!) og var forsiktig med dusjen, dusja han på magen så det kilte, og prøvde å unngå mest mulig å dusje han på hodet. det tok lang tid, men etterhvert ble det bedre og nå elsker han det igjen som han gjorde før... 

Nei får nokk bare prøve videre,er heldigvis ikke så mye skriking...tenkte jeg skulle avlede henne med såpebobler ikveld når hun skal bade..kanskje det går[:D] Sambo får blåse å jeg vaske i en fart...haha...huff like kaos hver gang[8D] Men bade må hun...[;)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

her er vi nødt til å ha ene potta oppi balja som hun kan sitte på...[&:]

Hehe[;)]

ser rimelig teit ut,men det er det som funker NÅ[:D]

Bare det funker så er det ikke så nøye på hva man har oppi[8D]

Småen er også for opptatt til å bade nå for tiden[8D]
Somregel går det greit å bare kaste ham oppi og gi noen leker, men andre ganger må jeg lokke med at "bilene må vaskes" og "gravemaskinen vil bade" osv...

Vi fikk det samme problemet i sommer...gikk fra en dag til en annen at han ikke ville bade mer. Vi tok rett og slett tiden til hjelp. Leka masse, hev leker i badekaret, og tvang han ikke til å bade.  Ofte sto han utenfor balja da vi vasket han--- ...med veldig våt klut.  Noen ganger turte han å våge seg oppi, men gikk fort ut igjen. Det har tatt lang tid, men nå går det mye bedre. Når han først tørr sette seg ned så blir han sittende til vannet blir kaldt.. og kunne sikkert sitte lenger. Lykke til!

Back
Topp