Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått melk, men lite og den er ekstremt tung å få ut, så er ikke noe alternativ å avvente og se... Skulle veldig gjerne ammet, men det fungerer såpass dårlig at det ikke er verdt å bruke tid og krefter på å prøve å få til dessverreHar du fått melk enda? Her løsnet det da melka kom for fullt etter ca 1 uke.
Har fått melk, men lite og den er ekstremt tung å få ut, så er ikke noe alternativ å avvente og se... Skulle veldig gjerne ammet, men det fungerer såpass dårlig at det ikke er verdt å bruke tid og krefter på å prøve å få til dessverre
Jeg hadde ett enormt press på meg på sykehuset. Amme amme amme. Det var smertefult og deprimerende. Låg der to netter. Etter første natt hjemme,våknet jeg til full melkeproduksjon,sengen var kliss våt. Og eg ammet i 10mnd. Det var verdt noen dager med stress og tårer. Og skal prøve alt jeg orker denne gang også. ☺
Ja til tider var de frekke. Låg å grein første natten hadde vondt og Lillemor ble aldri skikkelig mett. Spurte om de kunne gi henne litt erstatning.og fikk blankt nei. Det er bare å fortsette. Natten etter var det heldigvis en annen sykepleier.og hun spurte selv om hun skulle passe henne litt så eg fikk sove,og gi henne litt mat. Grein av glede da.. syns det var en hard opplevelse,men det ente bra tilslutt ☺Voldsomt til ammepress på sykehuset jeg var på også. Hadde på forhånt bestemt meg for å amme, likevel var det et helsikes til mas hehe