Vil ha reke?

Disse smilyene ruler forresten, bortsett fra når de dukker opp i en trist tråd..! Da blir jeg litt matt faktisk...

Suckie suckie only 5 dolla...special plice only for yoooooou

ORIGINAL: *Sperminator*

ORIGINAL: *Emma08*

ORIGINAL: Mollå

jeg tok den ikke[:-][8D]
vet ikke helt om jeg har tatt den enda, menmen[:)]
så lenge du ikke er allergisk på spermen, er jeg forsnøyd med det svaret[8D][8D]

Hun har fått en allergisk reaksjon på spermen til mannen, nemlig blitt smelt på tjukka[:D] 
Det hadde ingenting med reker å gjøre, var vell bare en morsom måte å spørre om gravide kan spise reker, hehe[:D]

okei, hehe, inn med te-skje til meg[8D]
har lest den veldig nøye nå, og nå skjønner jeg den også, endelig!! jess[8D]

begynte å lure på om den rosa/orange nuppene som henger på reka var sperm[8D]
hehe, blir flau over meg selv[:D][8D]

Du er så herlig, hahaha ler litt [:D] Ikke vær flau...det er rogn tror jeg..du var nære nok [:D] Klemme på...hahahaha feil smiley, men bare måtte..se på navnet til smilyen da, den heter SM = 69, faen meg så perverst atte [8D]

sperm-rogn, same thing[8D]
haha, bra det ikke er bare jeg som liker de smily-tegna, hehe

Nå snudde du om hele tråden, og fikk meg til å føle meg flau. Trodde jeg at jeg var SÅÅÅ smart, så viste det seg at du faktisk var smarte....DOOOOH! [:D]

herlig, det som var planen[8D]

Disse smilyene ruler forresten, bortsett fra når de dukker opp i en trist tråd..! Da blir jeg litt matt faktisk...

Hahaha,du er bare helt rå! suckie suckie only 5 dollars, ler meg ihjel!!!!

ORIGINAL: Mollå

Hahaha,du er bare helt rå! suckie suckie only 5 dollars, ler meg ihjel!!!!

Yeeeees yooou like? [8D] My name is dieleeee [8D] (som i deilig, hint hint [8D])

ORIGINAL: The Hippo Queen

Hehe, herregud for en gjeng! Spenna gærne hele bønchen

Og deilig er det, tenk om alle skulle vært normale, hadde vært dønn kjedelig [:D]

Back
Topp