PP 6, CD 8:
Siste dagen med letrozol! Har fått migrene og følt meg veldig sliten de andre dagene fra noen timer etter at jeg tok tabletten. Tipper det er fordi østrogenet synker og jeg har hormonstyrt migrene. Det har gått over utover kvelden, så om det blir flere sykluser med dette skal jeg ta pillene på kvelden og ikke morgenen.
I dag føler jeg meg bra så langt da. Merket eggløsningsslim i dag så tipper kanskje kroppen har begynt å produsere østrogen før eggløsning nå og at jeg derfor ikke har så mange bivirkninger i dag. Men får se utover dagen. Veldig spent på når eggløsningen kommer denne gangen. Negativ test så langt i alle fall. Men bare to dager til oppfølging hos gyn, så håper jeg får noen svar
Aksjelegging annenhver dag nå frem til positiv test i alle fall!
Siste dagen med letrozol! Har fått migrene og følt meg veldig sliten de andre dagene fra noen timer etter at jeg tok tabletten. Tipper det er fordi østrogenet synker og jeg har hormonstyrt migrene. Det har gått over utover kvelden, så om det blir flere sykluser med dette skal jeg ta pillene på kvelden og ikke morgenen.
I dag føler jeg meg bra så langt da. Merket eggløsningsslim i dag så tipper kanskje kroppen har begynt å produsere østrogen før eggløsning nå og at jeg derfor ikke har så mange bivirkninger i dag. Men får se utover dagen. Veldig spent på når eggløsningen kommer denne gangen. Negativ test så langt i alle fall. Men bare to dager til oppfølging hos gyn, så håper jeg får noen svar
Aksjelegging annenhver dag nå frem til positiv test i alle fall!
Hun tippet eggløsning blir i morgen kveld og det stemmer med det jeg føler på kroppen. Morgenens el-test var negativ, men den pleier å øke på ettermiddag/kveld for meg. Nå er bare spørsmålet om når vi burde ha samleie. Gynekologen mente at vi burde ha annenhver dag og ha samleie i kveld, men vi la aksjer i går, så det regnestykket går jo ikke helt opp 
Lykke til! 

Jeg har bare hørt positivt om Hausken. Skader aldri å utforske litt. Med min nr 2 hadde jeg fått time til forsamtale for ivf (offentlig), to dager før timen tester jeg positivt. Så det er alltid håp. Men kjenner igjen at det blir altoppslukende. Masse lykke til!

så det er dessverre det som preger hverdagen nå. Håper bare på å komme meg snart så jeg kan nyte graviditeten litt
Skjønner ikke hva som er galt med meg og hvorfor dette plutselig skal være så vanskelig. 2 mnd igjen til jeg skulle hatt termin og fortsatt er jeg ikke i nærheten av å bli gravid igjen, mens andre som nettopp begynte å prøve får det til med en gang. Da blir det nok ikke 2025 baby på meg
Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Her hadde termin til Nøtta vært 7. April, det begynner å nærme seg, men enda ikke gravid. Jeg har vært hos legen og tatt mange blodprøver for å utelukke at det er noe hormonelt i ulage etter MAeen, venter spent på svar. Kanskje du også kunne spurt om noen blodprøver hos fastlegen? Skader jo ikke. Og en siste ting: 9 DPO er jo tidlig, så alt håp er enda ikke ute for deg denne PP