Vil ha min mann her!

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Dette blir vel egentlig for mye for en normal kvinne og takle, hvordan skal da en sprø gravid hormonell kvinne gjøre?

Som sikkert noen har forstått er min mann nede i Egypt, kommer derifra og vi prøver å få han opp til Norge vil jo helst ha han opp hit før jeg føder, men nå vil jeg egentlig bare være med han, var ille før også, og har det så tydelig i minne når jeg måtte inn på flyplassen, kollapset nesten når jeg så han utenfor :(

Og nå er han da i Alexandria, et av stedene hvor demonstrantene holder på :( 
Ikke bare nok med det så må han jobbe med dem for å hjelpe de skadde som kommer på apoteket han jobber, så skjønner jo at de ikke er så langt unna :(

Vet ikke hva jeg skal gjøre hvis noe skjer han!!! Blir fryktelig redd når det ikke virker som om det vil slutte med det første heller :( 

Vil så sårt ha han opp til Norge nå!

Uff, skjønner at du blir redd for han. Kan ikke være lett og være fra hverandre på den måten. Håper det ordner seg slik at han får komme hit så fort som mulig!! Klem

Emiliesin: vi venter på svar ifra UDi for ja han er nok født og oppvokst der, så håper han snart kan komme til Norge! 

Flangre: Det håper jeg også. 

Man skal jo normalt ikke bli redd for å ikke ha hørt noe på 4 timer, men hjelper lite det idag, like før jeg får lyst til å ringen, men får vente litt. Han sover vel garantert håper jeg :)

Huff, skjønner deg godt!
Ikke noe kjekt å bekymre seg slik.
Håper det ordner seg og at han får komme til Norge snart!

Har fått det ja :) et stykk utslitt ektemann :)

Han har heldigvis kommet seg unna Alexandria nå da og håper han ikke merker så mye der han er nå

Uff! Så utrolig vanskelig du må ha det!:( Håper virkelig dere får svar fra UDi snart og at han kan være hos deg og nyte graviditeten med deg!:)

Håper dere får svar fra udi snart da

Blir godt å få han hjem da tenker jeg

Stakkars,det må være veldig fortvilende for dere.
Håper av hele mitt hjerte at han snart skal få lov til å kaste seg i armene dine ganske snart.
Klem

Håper det ordner seg for dere snart!! 
Lykke til!!!

Back
Topp