vil ha flere stjerner!!

malønna

Glad i forumet
Så derfor må jeg bare skrive litt. Kanskje jeg skal kaste meg inn i en diskusjon på generel...

Og så kjeder jeg meg i kveld.mannen min er på jobb,det er ingen ting på tv og matskapet er tomt!!! ÆSJ

Jeg er lei og vil ha babyen min Nå,helst i går[:)]

*klageklageklage*

Jeg også vil ha mere stjerner..... Ble så skuffa når jeg måtte starte på ny med bare en stjerne [&o][&o]

Jeg har iallefall 2, men syntes det ser helt teit ut alikevel..hehe
Så i dag så svarer jeg på alt omtrent og bare håper jeg snart får flere stjerner.. hva var grensa for tre stjerner tru[8|][8|] 
*måsjekkesutmedengang*

Jeg må krabbe over 750 innlegg for å få 3 stjerner.., det kommer til å ta en evighet jo[&o][8|][:D]

må jammen bare sette igang å skrive nå da..hehe[:)]det ser ikke ut som jeg får så mange av disse stjernene..er ikke av den mest aktive på diskusjoner vet jeg..hehe[:)]

Ja vi får sette igang og skrive i kveld... Kanskje vi får tida frem til fødselen starter til å gå raskere!!
er lov å håpe

ja jeg er med på alt som kan sette igang en fødsel asså..hehe[:D]

"Flere norske kvinner fødte av streben etter å skaffe seg flere stjerner i et diskusjonsforum, BV, som er svært så populært i Norge. Dette skjedde i januar 2007, og ingen har hørt om lignende episoder siden".

`De Tyske blade 2016`

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

hehe hadde passet fint det jah

Hehe. den er jeg med på!!!!

ORIGINAL: valentinesbaby

vi må jo hvertfall få oss 3 stjerner før vi føder hehe

Ha Ha, ja då er det godt vi har såpass lenge igjen. Skal begynne å håpe at eg går på overtid. Alt for å få tid til å skaffe meg MINST ei ny stjerne[:D]

ORIGINAL: Munemor

"Flere norske kvinner fødte av streben etter å skaffe seg flere stjerner i et diskusjonsforum, BV, som er svært så populært i Norge. Dette skjedde i januar 2007, og ingen har hørt om lignende episoder siden".

`De Tyske blade 2016`

ORIGINAL: valentinesbaby

vi må jo hvertfall få oss 3 stjerner før vi føder hehe

Ha Ha, ja då er det godt vi har såpass lenge igjen. Skal begynne å håpe at eg går på overtid. Alt for å få tid til å skaffe meg MINST ei ny stjerne[:D]

får sette oss delmål mot innlegg nr 750 hehe

ORIGINAL: chantonet

jeg synes dette var veldig dumt av bv
dette er hva som kommer til å skje :
-de som er litt under 750 kommer til å vere veldig aktive et par uker for å fylle opp
-når de når målet er de drit lei og mister piffen, for det er så langt til neste mål
-påan igjen........

tenker ihvertfall jeg om meg selv da......

Ja ikke sant..., jeg skal ha minst 751 inlegg slik at jeg får tre stjerne før jeg legger meg i kveld.. Og vist ikke den ungen kommer i morra så skal jeg søren ha 4 stjerner føre den ungen kommer og det er jo bare 750 inlegg til det[8|][&o] 
Jeg skal tydeligvis ikke gjøre annet enn å skrive nå fram over..hehe[:D][:D]

Ja her må vi skrive masse. Datt ned til en stjerne jeg også.[:@]

ORIGINAL: Frumus venter nr. 4

Ja her må vi skrive masse. Datt ned til en stjerne jeg også.[:@]

Jeg som syntes det er ille med 2..[:D][:D] Men nå mangler jeg ikke 50 inlegg engang for å få 3 stjerner så det hjelper seg nå ja[;)]

`De Tyske blade 2016`

Ha,ha.....[:D]

ORIGINAL: chantonet

ORIGINAL: JanuarGullet

Da har vi noe å gjøre mens vi venter på bebisene våre![:D]

Så hvis vi konsentrerer oss om det, så føder vi sikkert før vi vet ordet av det[;)]

konse konse [8|]

Fungerer det.. Kjenner du at ungen kommer nå eller[:D][:D]

åhh, jeg har masse innlegg til jeg får 3 stjerner....menneh så har jeg noen dager igjen til termin da......    og nå vet jeg hvordan jeg skal fylle dem

Back
Topp