vil ha flere magebilder!!

Bebibooms

Gift med forumet
nååååååå......[:D]

*Gå å ta magebilde* [;)][:D]

Vil ikke ta magebilde uten genser på enda, for jeg føler selv at jeg er så "fleskete". Venter med det til magen blir stram! heheh

Uke 13

Uke 14 (i dag)

løøøøp...[:D]

hihih! Her er jeg rett før termin i forrige svangerskap (lekker i pysj, hva?) [;)][:D]

8Uker
9 UKER
12+3

14+1

Jeg ser bare skikkelig polstra ut for øyeblikkelig, så tror jeg venter noen uker til babymagen blir litt tydeligere[;)]

fiiine mager!![:D]

Bare å legge meg til som venn på face! Har alle bildene mine der :) hehe... blir vell noen her også etter hvert... men er så treig! :P

Detter er fra midten av uke 14. ta ett nytt i kveld eller i morgen når gubben er hjemme[:)]

Jeg la ut bilde i magetråden tidligere idag [:)]

Her er mitt fra sist lørdag; da jeg var 15+0:

Har vokst endel den siste uken, så blir spennende og sammenligne med bildet jeg skal ta i morgen; 16+0. [8D]

Fine mager![:)] Kjenner jeg er ikke like ivrig denne gangen som sist[8D] Må skjerpe meg..

Her er magen min 15 uker på vei:) Bare se bort fra stekkmerkene fra nr 1 og 2. Fordelen er at der ikke er plass til stort flere denne graviditeten;)

uke 15:

Sååååå mange fine mager!!!!! Får se om jeg får tatt et bilde jeg også da, men er ikke så mye mage enda[:(][:)]

ORIGINAL: *Emma08*

uke 15:

Utrolig flott mage må jeg si..for en herlig babykul [:D]

Dere andre har også flotte mager, som dere har all grunn til å være stolt over [:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

ORIGINAL: *Emma08*

uke 15:

Utrolig flott mage må jeg si..for en herlig babykul [:D]

Dere andre har også flotte mager, som dere har all grunn til å være stolt over [:D]

nååh [:)] thanks honey bunny[:)][:)]

Back
Topp