P Pijah Forumet er livet 31 Okt 2010 #1 Mitt siste bidrag til stafetten inne hos Scraphaugen. Trykket har jeg farget med ProMarkers selvfølgelig.. [8D] Og så er det mer info om kortet i bloggen, blir som alltid glad for kommentarer. og gjerne forbedringstips. [;)]
Mitt siste bidrag til stafetten inne hos Scraphaugen. Trykket har jeg farget med ProMarkers selvfølgelig.. [8D] Og så er det mer info om kortet i bloggen, blir som alltid glad for kommentarer. og gjerne forbedringstips. [;)]
bettand Forumet er livet 31 Okt 2010 #3 Knalltøft. Jeg er ennå ikke helt ferdig med mitt, men har endel klart da[:D][:D]
F Frøken firkløver Forumet er livet 31 Okt 2010 #5 Kjenner behovet for å trykke på en "liker"-knapp som på Facebook [:D]
smash Forumet er livet VIP 1 Nov 2010 #7 Åå, skikkelig fint! Hater mitt bidrag[&:] Grusomt når man MÅ scrappe noe og egentlig ikke har tid!!
~Maja~ Elsker forumet 1 Nov 2010 #9 Utrolig stilig å fargelegge i svart-hvitt. Kanskje jeg må skaffe meg flere grånyanser...[8|] Skjønt motiv også.Synes kortet så gjennomført ut =) *Fint*
Utrolig stilig å fargelegge i svart-hvitt. Kanskje jeg må skaffe meg flere grånyanser...[8|] Skjønt motiv også.Synes kortet så gjennomført ut =) *Fint*