Vil DU.... ;)

Har planer om å presse kroppen min gjennom enda et svangerskap og fødsel :confused::p Ønsker et til medlem i familien etterhvert og at jenta mi skal få et søsken :) Kanskje om ca tre år...

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Har planer om å presse kroppen min gjennom enda et svangerskap og fødsel :confused::p Ønsker et til medlem i familien etterhvert og at jenta mi skal få et søsken :) Kanskje om ca tre år...

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Koselig med søsken. :) Har 3 år i mellom her også, synes det er passende.

Vi vil ha flere, men venter nok ca 1 år før vi prøver igjen. Jeg vil gjerne ha i alle fall 3 barn (allerede glemt alt slitet i graviditeten og fødselen...), men min kjære syns 2 barn er nok. Tiden vil vise.

Termin 30 juli, gutten kom 21.07.2013 :)

blir nok en til her også etterhvert :) ikke helt planlagt når men drøyer den nok en god stund ja :)

Vi skal ikke ha flere barn. Vi har nå to og jeg er ofte gressenke, så for at barna ska få best mulig oppfølging og få gjøre de fritidsaktivitetene de ønsker, sier vi stopp nå. Når pappaen er hjemme er ikke det noe problem, men når jeg er alene blir det litt hektisk med to, så tre ville bare blitt fullstendig kaos :rolleyes:

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Vil og skal ha flere barn. Men må gjøre ferdig den utdanningen min... så da spørs det om det blir i turnus tida eller etterpå (så om 3-4 år pluss)

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Trooor vi sier oss fornøyd med de tre vi har :) Jeg er gressenke annenhver måned...

Sendt fra mobilen min ♥

Kjenner det er litt sårt at vi ikke skal ha flere, men en skal ha tid til de en har også.
Så her nytes hvert ett sekund med lillegull ❤

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Jeg vil gjerne ha minst to til hvis jeg får muligheten!:) men en del ting så må på plass først, så blir ikke på noen år. Nå skal tiden med lillegutt nytes og han skal få all oppmerksomheten min!:)

Jeg vil gjerne ha en til, men vente til minste er ferdig med bleier, og blitt litt større enn det eldste er nå. Hvis jeg skal ha en til, så skal jeg kunne nyte den tida, nå føler jeg det er litt hektisk med en på 3 år, og en baby. Men alt går. :)

❤ Emil 13.juli -13 ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Nei nå er det slutt! En gutt på snart 4 og nå ble der ei jente. Helt perfekt med 2 stk for oss iallefall :)

Johan Sebastian 2009
Sophia Christiane 2013

Back
Topp