Vil DU.... ;)

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
ha flere barn nå? ;) Og i såfall når da. Hehe.

Mannen har sagt nei.. Så eg har sagt at då får han beskytte oss! :P haha...
Ville gjerne hatt en til :) så eg har to :)

Når? Når økonomien e blitt bedre.. :P

Jente 27.07.13 <3

Ble tobarnsmamma på en gang-og ikke var det planlagt heller ;) Spør meg igjen om 3 år.. ;)

To skjønne gutter 26.06 ❤❤

Jaa:) med en gang, samboer å:)

❤ Gutt født 27 juni ❤

Vi skal ha flere, hvertdall en til;) Vi har bestemt oss for å begynne og prøve om et år:)

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Jaa:) med en gang, samboer å:)

❤ Gutt født 27 juni ❤

Oi!?! Virkelig?
Er du klar for å bli gravid igjen allerede.
Samboeren også vil helst ha en til med en gang. Men jeg må vel innrømme at jeg er litt i tvil
Ikke minst fordi jeg er bekymra for fødselen :(

Nei.har nå to barn og jeg ser det er best å slutte å produsere flere da:P litt trist å ikke ha flere babyer men jeg har lite lyst til å gå gravid/føde flere. Det er kos med barn men slitsomme svangerskap gjør det lite fristende. Dessuten vil ikke mannfolket ha flere:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har alltid hatt lyst på to, da jeg er enebarn selv. Men mannen har nå tre stk, så han vil ikke ha fler :P

Da mini kom til verden lå jeg bare og stirret på han og tenkte at jeg aldri ville ha en til, for den kjærligheten jeg har for han kunne jeg ikke delt med noen. Men om er år eller to kan det hende det snur ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Oi!?! Virkelig?
Er du klar for å bli gravid igjen allerede.
Samboeren også vil helst ha en til med en gang. Men jeg må vel innrømme at jeg er litt i tvil
Ikke minst fordi jeg er bekymra for fødselen :(

Ja tenker det, men er jo litt skeptisk til om kroppen tåler det da men.. Tenker på fødsel jeg også etter som den turen jeg hadde nå men det er jo da premien kommer :)

❤gutt født 27/6❤

Ja. Jeg skal nok ha en eller to til, men ikke før vi har mer stabil økonomi. Så om tre-fire år håperjeg at jeg er gravid igjen :)
Er 19mnd mellom mine å det er helt perfekt, føler jeg:)

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
*tidligere sønnfødt20.12/11*

Her blir det ikke flere, to keisersnitt er nok for livmora mi sier de som har greie på det :rolleyes: Har to friske barn som skal følges opp nå, så det føles greit :) Vi er fornøyde.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg var klar rett etter fødsel, men bør vel vente litt. Lett svangerskap og lett fødsel. Litt hardere de to første ukene ettpå.

Har lyst på flere, men strevde jo litt med å få gutten vår, så jeg er ydmyk på at vi ikke nødvendigvis kan det. Nå vil vi myte ham, så får vi se da, hva tiden bringer :-) Men ser for oss 1-2 til begge to. Når, hvis jeg kunne bestemt? Vet ikke.... Ikke med en gang ;-)

Vi er helt ferdige nå :) Vi har 3 jenter sammen.

Vi har alltid snakket om at vi vil ha to, men det blir nok et par år til ja ;)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Nei, me syns det holde med dei to me har :)

Back
Topp