Vil du vite....

Vi tenker å få jordmor til å skrive det ned på en lapp..Så kan vi se når vi ikke klarer å holde oss lenger :p

Jeg vil vite:)

har ikke visst med mine to gutter og skal ikke vite denne gangen heller :)
Faktiskt så er det nokså underholdende når de rundt blir frustrerte av den grunn ;)

Med lillemann så visste jeg at han var gutt før den o.ul. og jordmora viste tissen hans ved en feil etter ett minutt, så planen om overaskelse ble liksom tatt i fra oss med en gang :p
Denne gangen vil jeg vite om h*n vil vise seg :)

Jeg vil vite det, er veldig nysgjerrig allerede! Mannen er helt enig :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kommende oldemor har kommandert meg til at jeg må vite det. Hun er ikke intressert i å strikke kjedelige klær!! :p

Vil vite det :)... Men har lyst til å holde det hemmelig for omverdenen frem til fødselen :P

Jeg har ikke lyst å vite, men samboeren har, så da ender det vel opp med at vi får vite slik som sist. Men det går vel greit denne gangen også :)

Jeg har ikke lyst å vite, men samboeren har, så da ender det vel opp med at vi får vite slik som sist. Men det går vel greit denne gangen også :)

Vil nok vite det denne gangen også. Vil strikke litt jeg også, og syns det er godt å forberede meg på hva det blir. Men er forberedt på at det kan være feil svar vi får på ul da.

Back
Topp