Vil du vite....

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
....kjønn før fødsel?

Denne gangen har vi bestemt oss for ikke å vite :)

Jeg har veldig lyst til å ikke vite denne gangen. Om jeg klarer det er en annen sak ;) Men foreløpig har jeg og mannen avtalt oss i mellom at vi ikke skal vite.

Vi har bestemt oss for å ikke vite det, så får vi se om vi er like bestemte når tiden kommer, hehe

Ja, vil vite:) Elsker å strikke og hekle, så vil lage noe i "rette farger" og kose meg med det i ventetiden om alt går bra:)
Det gjør jeg også, så derfor blir det spennende å se om vi klarer å holde oss...

Det har vi ikke diskutert enda. Tror kanskje jeg vil. Tenker det kanskje er greit for søsknene å få vite.. Men vet ikke. Vi ville ikke vite med nr 1 men ville vite med nr 2. Så får se :)

Ja det vil jeg gjerne vite :) tror gutt denne gangen også så veldig spent om det stemmer;)

Jeg tror jeg vil vite det... Ganske sikker på det ja :)

Vi har ikke snakket noe om det, og jeg klarer ikke å bestemme meg. Forrige gang ville vi ikke vite :)

vi har visst det med guttene våre så ser ingen grunn til å vente denne gangen heller :)

Er min første, men vil absolutt vite. Klarer ikke vente å for min del er det godt å få forberede meg litt på hva som kommer :)

Ville vite sist og vil vite nå:)

Elsker appen <3

Skal helt klart vite det!! Er altfor nysgjerrig til å la hver :P Forrige gang fant vi ut kjønnet i uke 15 på privat ultralyd

Jeg ønsker å vite :) Så vet jeg om jeg må pakke bort gutteklærne til 1 åringen, eller om jeg skal finne fram de gamle babyklærne til jenta vår på 7 :D Men gjør ingenting om de ikke ser kjønnet på UL :)

Back
Topp