Vil du vite kjønnet?

cemilie

Andre møte med forumet
Vil du vite kjønnet?:dummy::dummy1:
Å når? Skal du på privat ul eller vente til ordinær ul?:pompus:

Selv vil jeg bestille privat, er så nyskjerrig!! Var på tidelig ul i uke 8, spurte når hun kunne se kjønnet, å hun sa at du må være minst 13uker, nå er jeg 13+3 å vudere å bestille time til neste uke:)
 
Vi vil absolutt vite kjønnet. Er mye mer nysgjerrig denne gangen enn første gang. Sist vurderte vi å ikke vite noe før fødsel, men fant ut at det hadde vært kjekt å hatt noe klær som var til jente/gutt istedenfor bare hvitt og grått nesten.

Denne gangen vurderte vi tidlig ultralyd for å vite kjønnet, men bestemte oss til slutt for å la være, nå er det 29 dager igjen til oul, så vi gleder oss som bare det!
 
Åå så spennende! Ikke lenge igjen, litt lengre for meg ettersom jeg ikke har fått noe brev fra oul enda, men er jo ikke før om noen uker for meg, er bare 13+3uker :)
 
Jeg er 14+4 og har fått time når jeg er 18+5. Så det er kanskje ikke så lenge til du får en time heller. :happy: Men tiden går jo så seint når man venter. :happy090
 
Vi var litt frem og tilbake på om vi skulle vite eller ikke, men jeg klarte ikke holde meg, er så spent, så spurte når vi var på TUL i uke 14, og jordmor trodde det ble gutt, men kunne ikke si helt sikkert, men blir gøy å få det bekreftet på OUL 3 april :happy::happy:
 
Vil absolutt vite kjønn Venter til OUL, ja - akkurat en måned til i dag. Men det er jo ikke garantert at de klarer å se det...med nr to var vil på OUL hos en mutt jordmor som nesten ikke sa noe. Vi måtte selv spørre om alt så bra ut, og da vi spurte om hun kunne se kjønn, sa hun at det ikke var fokus for undersøkelsen. Til slutt fikk vi halt utav henne at det muligens kunne være en jente, men det var usikkert. Hun brukte IKKE lang tid på å prøve å finne det ut. Skikkelig sur dame...
 
Vil absolutt vite kjønn Venter til OUL, ja - akkurat en måned til i dag. Men det er jo ikke garantert at de klarer å se det...med nr to var vil på OUL hos en mutt jordmor som nesten ikke sa noe. Vi måtte selv spørre om alt så bra ut, og da vi spurte om hun kunne se kjønn, sa hun at det ikke var fokus for undersøkelsen. Til slutt fikk vi halt utav henne at det muligens kunne være en jente, men det var usikkert. Hun brukte IKKE lang tid på å prøve å finne det ut. Skikkelig sur dame...
Off, så kjedelig. Håper dere får en bedre opplevelse med oul denne gangen. Vi hadde det helt supert sist og tenkte at det var slik det var. Håper vi får en hyggelig jordmor på oul alle sammen :)
 
Vi var litt frem og tilbake på om vi skulle vite eller ikke, men jeg klarte ikke holde meg, er så spent, så spurte når vi var på TUL i uke 14, og jordmor trodde det ble gutt, men kunne ikke si helt sikkert, men blir gøy å få det bekreftet på OUL 3 april :happy::happy:


Såå spenndene xsmile9xsmile9
 
Jeg vil absolutt vite:)jeg ser ikke poenget heller med å ikke vite det om man kan se det på ul.
 
Off, så kjedelig. Håper dere får en bedre opplevelse med oul denne gangen. Vi hadde det helt supert sist og tenkte at det var slik det var. Håper vi får en hyggelig jordmor på oul alle sammen :)
Ja, det var en helt rar opplevelse. De som jobber med dette må jo vite at OUL er en veldig spesiell opplevelse for foreldrene, og at de fleste kommer med store forventninger og er kjempespente. Da går det an å i alle fall late som man er litt imøtekommende... Men har hatt to kjempefine opplevelser med nr 1 og 3. Fikk ikke skrekken - ble bare mest irritert. Ja får håpe på snille og entusiastiske jordmødre som tar oss i mot, alle sammen:happy:.
 
Ja. Tok nipt i Sverige, så fant ut av kjønnskromosomer der. Spent på om oul er enig. :p
 
Ja vi vil gjærne vite om jm greier å se det på Oul ellers får jeg nok vite det hos gyn i uke 24.
Litt gøy å kunne forberede seg litt
 
Back
Topp