Vil du vite kjønnet?

Skal dere spørre om kjønn på forhånd eller vente og bli overrasket?:)
Jeg er altfor nysgjerrig så vi vil vite kjønnet [emoji7] Enn du?

Vi vil gjerne vite det :) Har følelse av jente, da blir det sikkert gutt :) Begge deler er hjertlig velkommen!

Samboer vil gjerne vite så tidlig som mulig, jeg er fremdeles litt usikker, men blir nok til at vi vil vite det regner jeg med [emoji4]

Vil absolutt vite:p

Ja, jeg kommer nok til å spørre! :) Hehe
Glemte å spørre forrige gang, men da spurte hun på slutten om vi ville vite det heldigvis [emoji23]

Vi har ikke bestemt oss enda. Jeg mistenker at vi ender opp med å ikke ville vite det.
Hva slags form det er på barnets ytre kjønnsdeler sier jo bare noe om akkurat det. Vi gir jo navn og slikt basert på det, og det er jo praktisk å kunne tenke på bare ett navn i stedet for to.... Men det sier lite om hva slags kjønn barnet har når det blir stort nok til å ha en mening om det selv.

Jeg vil gjærne vite. Begge kjønn er jo hjertelig velkommen men når jeg ser babyen for meg (både under graviditeten og i alle år i forkant) har jeg sett en jente, så jeg har behov for å vite det slik at jeg evt kan omstille meg dersom det blir gutt :)

Ja . Selfølgelig vil vi vite det , med eldstemann fikk jeg se han var ikke sjenert , men når lillesøster skulle komme krysset hun bena så det var umulig å se , da måtte vi leve med spenningen til hun ble født , håper den er her ikke er så sjenert . :happy::rolleyes:

Vi har ikke bestemt oss, men tror vi vil vite det, dersom det er synlig[emoji4]

Ja, vi vil nok gjerne vite det hvis det kan sees. Det er ikke veldig viktig, men kjekt mtp å finne navn.

Vi vil vite. Både fordi vi er veldig nysgjerrige, og for å forberede kommende storebror på den nye rollen :D

Back
Topp