Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg visste ikke sist og synes det var stas. Jeg ønsker ikke å vite denne gang. Først sa sambo at det var det samme for han, men nå heller han mer mot at han vil vite - han synes det er mest "praktisk"... så vi får se hva vi finner ut av sammen.
Usikker på om vi vil. Synes det er spennende å ikke vite. På den annen side er det jo veldig praktisk å vite det. Og det kan hende at nysgjerrigheten tar overhånd
Både ja og nei.. Har visst med de to første så hadde egentlig vært sabla gøy å rett å slett få overraskelsen på fødestua for å få oppleve det også.. Men om jeg klarer å holde ut å ikke vite? Tror egentlig ikke det
Litt usikker, trur ikke jeg vil vite, viste ikke med førstemann, og det var egentlig helt greit.... det har jo ikke noe å si! Så litt gøy å bli overrasket
Me skal få vite, nr.4 på veg. Har gitt bort det meste av jenteklærne siden det ikkje skulle komme fleire og var bokstavelig talt på veg å rydde vekk gutteklærne. Så det blir godt å få vite om me trenger å kjøpe nye klær