Vil du vite kjønnet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Jeg visste ikke sist og synes det var stas. Jeg ønsker ikke å vite denne gang. Først sa sambo at det var det samme for han, men nå heller han mer mot at han vil vite - han synes det er mest "praktisk"... så vi får se hva vi finner ut av sammen.

Jaaa, alt for nysgjerrig til å ikke vite :D Magefølelsen sier at det er en jente :)

Usikker på om vi vil. Synes det er spennende å ikke vite. På den annen side er det jo veldig praktisk å vite det. Og det kan hende at nysgjerrigheten tar overhånd :-)

Både ja og nei.. Har visst med de to første så hadde egentlig vært sabla gøy å rett å slett få overraskelsen på fødestua for å få oppleve det også.. :D Men om jeg klarer å holde ut å ikke vite? Tror egentlig ikke det :knegg:

Litt usikker, trur ikke jeg vil vite, viste ikke med førstemann, og det var egentlig helt greit.... det har jo ikke noe å si! Så litt gøy å bli overrasket :)

Me skal få vite, nr.4 på veg. Har gitt bort det meste av jenteklærne siden det ikkje skulle komme fleire og var bokstavelig talt på veg å rydde vekk gutteklærne. Så det blir godt å få vite om me trenger å kjøpe nye klær ;)

Jeg tror det, men mest fordi jeg tror det blir lettere å snakke med storebror om en har er navn eller noe sånt. Han er ganske liten selv.

Vil ikke vite :) Betyr mer for meg at barnet er friskt og raskt, dessverre har vi en i familien som ikke er det og da flytter fokus seg litt.

Back
Topp