Vil du vite kjønnet?

Lotta80

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Med frøkna på nå to år ville jeg ikke vite kjønnet... det var veldig greit å ikke vite, jeg trudde det var en gutt hele veien, og fikk nesten sjokk når hu kom ut som jente:p men hun var så velkommen <3 denne gangen vet jeg ikke, noen som har prøvd begge deler? Og skal dere vite kjønnet? Og hvorfor/hvorfor ikke?
 
For oss er ikke det et alternativ å ikke vite kjønnet :) Kan nesten ikke vente med å få vite om det er en lillebror eller lillesøster i magen <3
 
Jeg vil vite:) er så nysgjerrig + av praktiske årsaker :)
 
Samme som de over. Ikke et alternativ og ikke vite kjønnet:) Veldig nysgjerrig. Første barn, har nok spenning på veien:)
 
Samme her. Alt for nysgjerrig til ikke å vite. Om de ikke kan se det på OUL så syns jeg ikke det er krise.... Tror jeg :happy:
 
Er usikker jeg, vet ikke om jeg vil vite eller ikke :)
 
Det er en selvfølge for oss å vite mest mulig
 
Jeg vil ikke, men samboer vil så vurderer å la kun han vite :p men vet ikke om jeg klarer å ikke vite når han vet, haha
 
Jeg visste ikke forrige gang, men denne gangen tror jeg at jeg vil vite det :) For storebrors skyld, som gjerne vil vite om det blir lillebroren han har bestilt :p
 
Jeg visste ikke forrige gang, men denne gangen tror jeg at jeg vil vite det :) For storebrors skyld, som gjerne vil vite om det blir lillebroren han har bestilt :p

Det har jeg ikke tenkt på... lettere når en er liten og forholde seg til bror eller søster:) frøkna her er bare litt over to, men skjønner nok bare mere og mere ☺️
 
Vil ikke vite. Er ingen medisinsk grunn til å vite, kun nysgjerrighet. Har ingen behov for å kjøpe alt i rosa eller lyseblått heller. Mange fine farger på klær og utstyr, og regner uansett med at dette ikke blir eneste barnet. De vokser så fort, og klarer ikke å slite ut klær og utstyr. I tillegg ønsker jeg å ha noe spenning igjen til fødselen. Navn har vi uansett klart å finne, et guttenavn og et jentenavn. Og for meg er det samme hvilket kjønn det blir.
 
Vi vil vite :) storebror er bare ett år, men han "skjønner" hvor babyen er. Tror det blir mye lettere å forklare ham at babyen er en person hvis h*n har er navn eller i hvert fall kan være lillebror eller lillesøster :)
 
Back
Topp