Vil du vite kjønnet?? :)

Bruker65rr

Flørter med forumet
Det var utrolig spennende å ikke vite om vi venta en prins eller prinsesse sist, så vi velger å ikke vite denne gangen heller. :) Hadde vært mest "praktisk" med ei lita jente, siden vi har alt i rosa og lilla. Men samtidig hadde det vært sååå koselig med en liten kjekkas :D skal dere vite??

Tobarnsmamma i januar 2015<3

Vi skal vite kjønnet :) klarer ikkje å vente med det!!!:)))

Vi vil vite det :) er altfor nyskjerrig til og ikke vite det :p skulle ønske vi klarte og vente.

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal vite :p

Her må det vites, jeg eier ikke tålmodighet til å vente, å elsker å styre å ordne istand, så da er det klart at kjønnet skal vites. :D

Skal vite:-) All respekt til dere som klarer å holde nysgjerrigheten i sjakk!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Signerer denne ;)
Er så nysjerrig at jeg vurderer privat UL i uke 14 bare for å vite :p

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Vi vil vite kjønnet :) Gleder meg så til å få vite slik at vi kan begynne å handle inn klær og sånt :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har abdolutt ikke tålmodighet til å ikke vite ;) på trosd av at vi har en gutt og ei jente fra før..

Må vite :P hadde det ikke vært av praktiske grunner og nysgjerrighet så hadde jeg valgt å ikke vite ;)

❤️Termin 17.jan.15❤️

Vi vil vite!
Håper på gutt, han har 2 jenter fra før.

Vi skal vite vi også, mest pga navn :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Jeg kunne ønske jeg kunne holdt ut til fødselen, men er så spent at jeg nesten ikke kan vente!

Skal på tidlig UL i morgen. Har hørt om flere som har fått vite kjønnet da så krysser fingrene

Vi vil vite! Er så spent, så klarer ikke vente :-P også er det jo praktisk å vite :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Last edited:
All respekt til de som klarer å vente. Hadde egentlig bestemt meg før jeg ble gravid på ny at jeg ikke ville vite kjønnet. Men siden vi har en datter fra før, er det litt praktisk å vite om man må handle noe til en gutt, f.eks.;) Er nok litt for nysgjerrig av meg! :D

22. januar 2015 <3

Vi kjøpt inn alt i kjønnsnøytrale farger sist. Hvitt, beige, gult ;) da prinsessa kom til verden ble det mye rosa og lilla itillegg.

Tobarnsmamma i januar 2015<3

Vi har to fra før, og er enige on at denne siste gangen skal vi ikke vite:) Har mye av d vi trenger til begge kjønn! Så denne gangen skal vi ikke vite:)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Må vite! Kunne ønske jeg klarte å ikke vite, det må være ekstra spennende ;)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Back
Topp