Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja tror ikke jeg hadde klart å leve med nyskjerrigheten min i 9 mnd ventetid :)
Førstemann fikk jeg ikke bekreftet at var en gutt før 14 dager før, men da var jeg så sikker som det er mulig å være på at det var en gutt så alt var blått (og det stemte heldigvis)
Med andremann var jeg mer eller mindre sikker på at det var ei tulle, begynte så smått å handle kjoler og rosa men turte ikke helt å ta av lappene. Fikk ikke vite på ord UL og måtte ta en privat for jeg klarte ikke spenningen. Jeg slapp heldigvis å bytte klærne ;)
Nå er det nok litt tidlig å ha følelsen, men rent praktisk får jeg håpe det er ei tulle til for alt jeg har er jo i rosa :)
Jeg MÅ! Altfor nysgjerrig til å skjønne hvorfor noen velger å ikke vite..
Dessuten er det veldig greit å vite med tanke på hva man skal kjøpe av klær, utstyr og leker.. :)
Er usikker... På ein måte ja, fordi då er det lettare å handla, og tenka på namn osv. Samtidig så er det noko med den "ekstra" spaninga (som om det ikkje er spanande nok ). Veit ikkje heilt kva eg vil. Sambuaren min seier at han ikkje veit, men trur han har lyst til å veta
jeg vil! kan nesten ikke vente til UL med å få vite hva som er inni der :D
vi fikk også vite det forrige gang. det hjalp meg å skjønne litt mer at det faktisk var en unge inni der... :P var litt mer konkret. hehe. denne gangen vet jeg litt mer hva jeg går til. men jeg vil vite det for det. synes det var kjekt å vite det.. :)
Mi visste det ikkje med førstemann, og det gjorde det ekstra spennende!! Så e tror ikkje mi skal vite det nå hellå :) Syns det er artig! Men skjønner at mange vil vite det. Veldig rart, for e e utrolig nysgjerrig a mæ, men akkurat når det kommer til dette så klarer e heilt fint å vente i 9 mnd uten å vite. Hihi!
Mi visste det ikkje med førstemann, og det gjorde det ekstra spennende!! Så e tror ikkje mi skal vite det nå hellå :) Syns det er artig! Men skjønner at mange vil vite det. Veldig rart, for e e utrolig nysgjerrig a mæ, men akkurat når det kommer til dette så klarer e heilt fint å vente i 9 mnd uten å vite. Hihi!
Jeg vil helst vente, og kjæresten har ikke fortalt meg hva han ønsker ennå! Så vi får se hvor nysgjerrig jeg blir før første UL og hva han mener om saken!
Jeg trodde lenge jeg ikke ville vite det. Men de siste månedene så har jeg tenkt litt på det at man har jo egentlig nok av tid til å lure og gjette likevel, så da kan det jo være spennende å se hva det blir. Mannen min har alltid hatt lyst til å vite det. Han har aldri skjønt at noen vil holde det skjult, han syntes ikke det er så spennende, mer irriterende :P hehe...
Men ja, vi kommer nok til å finne det ut på UL. :)
Jaaaa, jeg vil gjerne vite det =) Greit i forhold til planleggina og innkjøpene, evt hva jeg kan bruke om igjen etter nr.1. (pluss at jeg er fryktelig nysgjerrig)
jeg vil vite det og det vil nok mannen min også :) Er aaaalt for nysgjerrige til ikke å ville vite det dessuten er jeg en planlegger, så jo mer jeg kan planlegge jo bedre er det!