Vil du vite kjønnet?

Tittetitt

Glad i forumet
Julibarna2014
Samboer og jeg er uenige om å få vite kjønnet på babyen. Jeg vil ikke, han vil. Noen som har tenkt på det?

Ja, så sant det er mulig å se det, så ønsker vi svært gjerne å få vite det.. Er dødsnysgjerrig allerede egentlig:-)

oh yes! hadde aldri klart å "leve i spenning" hvis jeg ikke var nødt. Med snuppa sa de at det var 80% sannsynlighet for jente...jeg syns det var spenning nok emoticon. Kunne ha blitt en særdeles rosa gutt..haha...

Tittetitt skrev:
Samboer og jeg er uenige om å få vite kjønnet på babyen. Jeg vil ikke, han vil. Noen som har tenkt på det?

Hvorfor vil du ikke vite det forresten? emoticon

Vi har ikke helt bestemt oss. Dette blir siste unge, så litt usikker på om vi vil leve i spenning eller ha kontroll. Har fortsatt god tid på å finne det ut ;)

Vi skal vite kjønnet! :)

Jeg har egentlig litt lyst til å prøve å ikke vite det, virker så spennende. Men samboer vil vite det, så da blir det vel så emoticon

Vi vil vite det! Håper babyen vil vise seg frem :)

Hvis vi ikke får vite det på ordinær ultralyd kommer vi til å bestille ekstra ultralyd (gjerne 3D) senere i svangerskapet :)

Jeg har ikke lyst til å få vite det fordi jeg ønsker at det skal være en ekstra overraskelse når tiden er inne. Men det er jo som dere sier at det er mye enklere med utstyr og utstyr osv, men det er vel egentlig ikke så viktig om det er blått/rosa?

Hvis jeg kjenner meg selv har jeg ikke tålmodighet til å vente så lenge uansett, så jeg kommer sikkert til å rope ut til sykepleier at hun må fortelle meg kjønnet når vi har ul.

Vi vil vite kjønne, men tror vi vil holde det for oss selv. Men artig om vi oxo ikke viste d, men jeg dør av Nyserrihet allerede;)

Jeg vil og denne gangen vil sambo også!! Jippi!!:D

Ja, hvis de kan se det så vil vi:) Sist så de ikke det. Gjør ikke noe det heller altså, men artig å vite;)

Så klart jeg vil vite hva det blir, men kan aldri være 100% sikker før de kommer ut ;)

etter som jeg har forstått på samboer så vil han også vite kjønnet...det vil jeg også slik at jeg kan handle litt inn.

Så absolutt!! :D
Jeg er dødsnyskjerrig!!! Hehe! Og sambo er ikke det dugg bedre! emoticon

jepp, vi skal vite;) Syns det er halve kosen å gå rundt å handle blått eller rosa;)

Selvfølgelig.. :) Må vite om jenteklærne må gis bort eller om vi kan bruke de en gang til, noe jeg forøvrig ønsker..:)

Ja, det skal vi ;-)

Back
Topp