Vil du vite kjønnet på barnet?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Vil også vite pga nysgjerrighet og hvilken farge vi skal shoppe og male babyrommet i. :)
 
Vil ikke vite :) Jeg er mer spent på hvem det er som skjuler seg i magen, enn hva ;) Gutt eller jente er helt irrelevant :) Dessuten vil jeg ha den ekstra spenningen :D
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Jeg vil vite det STRAKS det er mulig. Ingen tvil. Fordi jeg er nysgjerrig, vil vite det - og vil kunne handle inn i "farger" :)

Men det jeg er så redd for er at noen sier til meg kjønnet, også viser det seg i ettertid at de så FEIL!! Noen som har opplevd det? Jeg er så redd for å ha forberedt meg på det ene eller det andre, og ha handlet inn masse og vi har bestemt navn og alt (vi vet hvilke navn vi skal ha hvis det blir det ene eller det andre) - også kommer noen flere uker etterpå og forteller at de nok har tatt feil.. :o
 
Hadde bestemt meg for å ikke vite noe denne gangen. Men føler jeg MÅ nå siden det er 2.:) Har 3 gutter fra før. Hadde vært litt kjekt med jenter å pynte opp med musefletter innimellom :D Men blir glad for begge kjønn. Like spennende å finne ut om de er enegget eller toegget. :)
 
Vi skal definitivt ikke vite. Visste ikke sist og det var bare helt fantastisk. Under fødselen gav det meg en ekstra giv og så var det så fantastisk at mannen fortalte meg hva det var vi hadde fått. Den gleden ønska jeg at han skulle få da det var jeg som opplevde alt først - jeg som visste jeg var gravid først, jeg som kjente lillingen sparke, jeg som hele tiden følte alt lillingen gjorde og fikk ett veldig tett bånd til lillingen. Så når jeg har valget mellom å bli fortalt det av en hvilken som helst person eller at mannen kan få den gleden, så er det ingen tvil for min del hva jeg velger....
 
Vi har en av hver fra før og har visst kjønnet begge ganger da siden mannen ønsket det. Jeg har alltid sagt at kommer det en nor 3 ønsker jeg at vi ikke vet kjønnet siden vi har en av hver fra før.
Jeg er egentli super nysjerrig av meg men ønsker ikke og vite kjønne denne gangen :)
 
Back
Topp