Vil du vite kjønnet på barnet?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Ja! Fordi jeg er såå utålmodig! Også er det fint å kunne være forberedt med tanke på rom, klær og ting:) vi har en jente fra før av, så om vi får en jente til er det lite nytt vi trenger å kjøpe:)
 
Ja! Jeg er veldig nysgjerrig og jeg tror jeg vil kunne få et litt mer personlig forhold til babyen når jeg kan tenke på den som jente eller gutt :)
 
Første ganga ville eg vite det, pga nysgjerrighet.
Denne gangen vil eg faktisk bli overraska. Eg vil at jordmora skal presentere meg for Daniel eller Isabella. :)
 
Jeg er alt for nysgjerrig og utålmodig bare :P Men tar av meg hatten for dere som klarer å vente altså!
 
Ja, mest fordi jeg er nysgjerrig og fordi jeg tror det er lettere å bli kjent med den lille i magen da.
 
Ja, vi vil vite det. Det var så koselig sist, da navnet var bestemt og vi pratet til baby, om baby, handlet til baby og ble knyttet til den. Fødselen ble "endelig skal vi få møte ****" ❤️ Så for oss føltes det rett å få vite det, men vi sa ikke navnet til noen andre før baby ble født.
 
Ja for det er lettere å planlegge alt :)
 
Ja! Jeg er alt for nysgjerrig! Og har lyst til å strikke litt i blått /rosa :D
 
Ja, jeg vil vite det så lenge de ser kjønnet. Har to gutter fra før av, så blir ekstra nysgjerrig (om vi evt har truffet på jente denne gangen). Hadde jeg hatt en av hver fra før av tror jeg faktisk ikke jeg hadde ønsket å vite noe. :-)
 
Ja, absolutt. Må vite hva vi må forbrede oss på ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja ;) mest fordi jeg trenger mye tid på å finne klær og utstyr jeg syns er fint, og jeg tror det blir lettere når jeg vet hvilket kjønn jeg leter etter ting til... (Selv om jeg er rimelig sikker på at de fleste nyanser av grønt, grått og svart er de jeg kommer til å velge uansett)
 
Jeg skal vite kjønn såfremt det er mulig å se! :) Rett og slett fordi jeg er så innmari nysgjerrig av meg! Også er det kjekt å vite om jeg bare skal kjøpe småting, eller om jeg skal gå til innkjøp av rosa klær og utstyr (ja, mens de fortsatt er babyer er de tøffinger og prinsesser her, barna sier fra selv når de ønsker andre klær)
 
Vite det:) viss det er jente så skal det handles rosa:) viss det er gutt så har jeg kassevis med blått:P
 
Back
Topp