Vil du vise din vogn?

Da var vognen på plass :) britax go big, helt fantastisk! Gleder meg til å ta den i bruk :)
 

Vedlegg

  • 1478282195471.jpg
    1478282195471.jpg
    65,9 KB · Visninger: 75
  • 1478282209802.jpg
    1478282209802.jpg
    65,1 KB · Visninger: 77
  • 1478282243370.jpg
    1478282243370.jpg
    54,5 KB · Visninger: 105
Haha, kjekt å vite! Har satt den sammen selv! :joyful: Hvordan feil vei mener du? Hadde ikke bruksanvisning, så jeg så bare på en YouTube-video.. :p
Du må ta av kalesjen og sette trekket på andre veien. "hullet" du har foran, skal være bak, foran "bryteren" for å legge ned sportsdelen(øverst på rammen)
 
Du må ta av kalesjen og sette trekket på andre veien. "hullet" du har foran, skal være bak, foran "bryteren" for å legge ned sportsdelen(øverst på rammen)

Aha, sånn sett ja. Jeg er ikke så veldig praktisk anlagt, men jeg burde kanskje sett på bilder at det var noe rart. :p
 
Kjøpte dere den fordi dere har behov for søskenvogn? Bare lurer... vi har en gutt på 17 mnd når neste baby kommer, og veldig i tvil på hva vi skal gjøre på vognfronten.
Beklager, jeg så denne meldingen din nå. Så rart at jeg ikke fikk varsel på denne :/ . Ja, vi kjøpte den fordi det er jeg som skal hente storesøster i barnehagen og det er kanskje 12- 15 min trilletur. Hun er nå 20 mnd gammel og etter en lang dag, vet jeg at den strekningen vil hun ikke kunne gå selv. I tillegg viss vi måtte ha vanlig søskenvogn, så måtte vi og kjøpe i tillegg enkelvogn når jeg skal ut på tur med bare lillesøsteren mens hun er i barnehagen. Det tar både mye plass i garasjen og ende opp med å bli like dyrt. Dermed ble valget ganske enkel :D
 
Kjøpte dere den fordi dere har behov for søskenvogn? Bare lurer... vi har en gutt på 17 mnd når neste baby kommer, og veldig i tvil på hva vi skal gjøre på vognfronten.
Vi har også Bugaboo donkey og er veldig fornøyd med den! Anbefaler den virkelig om du trenger søskenvogn!
 
Alle har så gjennomførte pene nye vogner. Vi var så heldig og fikk fra venner, ble en liten blanding av farger, men synes selv den er kjempefin og veldig god å trille på i all slags vær (har måttet ha den med meg for å reparere hjul og diverse)
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1478392054.391612.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1478392054.391612.jpg
    100 KB · Visninger: 121
Alle har så gjennomførte pene nye vogner. Vi var så heldig og fikk fra venner, ble en liten blanding av farger, men synes selv den er kjempefin og veldig god å trille på i all slags vær (har måttet ha den med meg for å reparere hjul og diverse)
Nesj. Jeg bruker vogna fra forrige barn :) jeg synes min er fin likevel :)
 
Nesj. Jeg bruker vogna fra forrige barn :) jeg synes min er fin likevel :)
Det er jo helt fantastisk å få en vogn, så lenge den funker praktisk! Vogn er grisedyrt, mye man kan bruke de tusenlappene på. Vi kjøpte vogn på salg til førstemann (deilig å ikke svi av enorme summer), nå ser vi på brukt søskenvogn. Har også kjøpt/ fått mye brukte klær - vært superfornøyd. Plutselig får man behov for noe pga været, og da er det supert å ha et lite lager å kikke i. Noen vintre er milde, andre iskalde, slik varierer somrene også.
 
Alle har så gjennomførte pene nye vogner. Vi var så heldig og fikk fra venner, ble en liten blanding av farger, men synes selv den er kjempefin og veldig god å trille på i all slags vær (har måttet ha den med meg for å reparere hjul og diverse)

Det er jo helt fantastisk å få en vogn, så lenge den funker praktisk! Vogn er grisedyrt, mye man kan bruke de tusenlappene på. Vi kjøpte vogn på salg til førstemann (deilig å ikke svi av enorme summer), nå ser vi på brukt søskenvogn. Har også kjøpt/ fått mye brukte klær - vært superfornøyd. Plutselig får man behov for noe pga været, og da er det supert å ha et lite lager å kikke i. Noen vintre er milde, andre iskalde, slik varierer somrene også.
 
Alle har så gjennomførte pene nye vogner. Vi var så heldig og fikk fra venner, ble en liten blanding av farger, men synes selv den er kjempefin og veldig god å trille på i all slags vær (har måttet ha den med meg for å reparere hjul og diverse)
Vi fikk vogn til førstemann, fra ei kusine. Veldig fornøyd med den, og ser ikke poenget med å bruke masse unødvendig penger :) den blir nå bruky som sovevogn i bhg da, og vi skulle ha søskenvogn denne gang, og det kryr ikke av dem på finn. Hvis ikke hadde jeg nok gått for en brukt :)
 
Til første hadde jeg også arvet vogn. Den gang da et tysk billigmerke, men herregud jeg ELSKET den. :)
Den var helt knall og jeg var kei meg da jeg ikke fikk tak i samme til nr 2. :(
 
Alle har så gjennomførte pene nye vogner. Vi var så heldig og fikk fra venner, ble en liten blanding av farger, men synes selv den er kjempefin og veldig god å trille på i all slags vær (har måttet ha den med meg for å reparere hjul og diverse)
Vi kjøpte ny vogn til første, fordi vi trengte tvillingvogn og den vi skulle ha lønner seg ikke å kjøpe brukt(er ikke mange tusenlappene å spare i tillegg til at du ikke får garantien du får med ei ny vogn). Men nå med andre bruker jeg den vogna(kan brukes som singelvogn) i tillegg til at vi har kjøpt ei brukt emmaljunga-vogn som storesøster skal bruke i barnehagen. Den betalte vi bare 700 for, og det er ingen feil med den. Så selv om den er 7 år gammel, er det ei kjempefin vogn!
 
Back
Topp