Vil du være min fadder?

Cnk

Forelsket i forumet
Novemberbarna 19
Hei dere! Vi tenker å røpe hemmeligheten på søndag, for da har vi hele familien samlet her - bortsett fra søsteren min, som vi også vil skal være fadder/gudmor til denne nye babyen.

Så jeg tenkte da å kanskje lage henne en liten gave og skrive et kort, med noe ala «hei tante. Jeg vet du ikke har møtt meg enda, men jeg vet også at du kommer til å elske meg og beskytte meg når jeg kommer. Så jeg lurer på en ting; vil du være min gudmor? Hilsen baby x»

Som en type baby reveal og spørsmål om å være fadder i et :)

Noen som har tips til hva gaven kan være? Evt noe litt mer kreativt å skrive på kortet? :D Burde ha det ferdig til kl 15, da det blir eneste mulighet å levere det på noen uker :shy:

Det var en veldig fin måte å gjøre det på. Synes teksten var fin. Gaven, må jeg tenke litt på.

• Liker
Reactions: Cnk
Jeg synes teksten var veldig fin, og det var en lur måte å gjøre det på. Gave, vanskelig... Jeg skal si ifra hvis jeg kommer på noe. Lykke til :)

• Liker
Så koselig måte å gjøre det på :) Da jeg ble tante, så fikk jeg en bamse med t skjorte, hvor det stod "verdens beste tante". Får jo trykket opp det meste i dag, men vet ikke om det er noe sånt du hadde i tankene? :)

• Liker
Hva med en kaffekopp/tekopp med “verdens beste tante”? Jeg elsker å få ting som jeg bruker ihvertfall hver uke :Heartred

Jeg synes idéen var fin, men personlig synes jeg det er merkelig å be noen om å være fadder før ungen har kommet til verden. :shy:

Back
Topp