Vil du være med oss å skravle?

Hehe. Ikke alltid lett det der.

Jeg føler meg superlur når jeg får utdelt automatgir...

Haha, ja, jeg og. Sitter og sparker i gulvet ved hvert kryss :p

Vi prøver på første, med Letrozol da jeg ikke kan bli gravid naturlig. Har to hunder og bor på Jæren :)
Kjenner kun et par stykker i området da jeg er fra Østlandet, så blir fort litt ensom i hverdagen. Har en mann som er veldig glad i å game.

Vi prøver på første, med Letrozol da jeg ikke kan bli gravid naturlig. Har to hunder og bor på Jæren :)
Kjenner kun et par stykker i området da jeg er fra Østlandet, så blir fort litt ensom i hverdagen. Har en mann som er veldig glad i å game.

Er ingen hundeklubb/hundepark du kan møte folk i da? :) Har også en hund, norsk grå elghund, og syns at alle hundemennesker er imøtekommende og åpne for en prat :)

Er ingen hundeklubb/hundepark du kan møte folk i da? :) Har også en hund, norsk grå elghund, og syns at alle hundemennesker er imøtekommende og åpne for en prat :)

Har ikke sett noen her i nærheten. Jeg går litt i skogen her, men der møter jeg mest småbarnsforeldre så holder litt avstand :) har to veldig ivrige hunder som kan hoppe litt i begynnelsen og det kan være veldig skummelt for de små :)

Har ikke sett noen her i nærheten. Jeg går litt i skogen her, men der møter jeg mest småbarnsforeldre så holder litt avstand :) har to veldig ivrige hunder som kan hoppe litt i begynnelsen og det kan være veldig skummelt for de små :)

Du får google litt;) Det finnes helt sikkert noe :)

Hvordan går det med medisinene? :)

Jeg er på første runde men er kun på CD11, ikke noe EL enda iallfall. Venter i spenning :D
Går det bra med bebbisen i magen? :)

Min yngste er letrozol-baby. På femte kuren vel og merke.

Hehehe siterer denne.. går veldig fort, klarte å snike meg litt inn men så ble det med den ene dagen :hilarious:
Det går ikke alltid like fort altså. Slett ikke

Men nå har Tamara utfordret oss til å få 8000 innlegg der på en mnd så da må vi ha noen raske dager også...

Da er det jo supert at du har oss!?[emoji1]
Lykke til med prøvingen!

Skal se hva jeg får tid til :)

Back
Topp