Vil du ha mage du??

Alle har den perioden, bare at du har den perioden senere i graviditeten enn mange andre. Du har flat mage lengre i begynnelsen og du har kortere tid med den digre magen som er i veien. Bedre det.

Er nok veldig individuelt også ja, er også førstegangs, så det spiller også en stor rolle. Har fått "diagnosen" perfekt fødekropp av to jordmødre nå. Så det kan jo se lovende ut. Har vissnok brede og gode hofter for å takle dette her. Men jeg kjenner da et par urkvinner som er spe som bare det også. Så jeg vet ikke helt jeg :-)

Jeg gledet meg veldig til magen skulle komme, men når det blir en liten treningsøkt bare å få på seg sokker og sko gledet jeg meg veldig til den ble mindre igjen ;)

Savner å være gravid! Savner magen! skjønner kjempe godt at du ønsker mage :D

Er nok veldig individuelt også ja, er også førstegangs, så det spiller også en stor rolle. Har fått "diagnosen" perfekt fødekropp av to jordmødre nå. Så det kan jo se lovende ut. Har vissnok brede og gode hofter for å takle dette her. Men jeg kjenner da et par urkvinner som er spe som bare det også. Så jeg vet ikke helt jeg :-)
Hoftebredde og bekkenstørrelse har ikke alltid noen sammenheng nei. Men hvis du er høy har du mindre sjans for å ha for lite bekken. Bredden på skjelettet står gjerne i stil til høyden :)

Eg e 159 å såg kompakt fet ut, klart du vill ha mage så man kan se att man e gravid å ikkje fet

Eg e 159 å såg kompakt fet ut, klart du vill ha mage så man kan se att man e gravid å ikkje fet

Ja jeg har sett nok fet ut i mitt liv, gikk ned 45 kg før svangerskapet og det irriterert meg en smule at folk nå tror jeg holder på å gå opp i vekt igjen. Ingen som unner noen suksess, men om 12 uker ca får de jo alle sa hva som egentlig foregikk, hihihi

Ja jeg har sett nok fet ut i mitt liv, gikk ned 45 kg før svangerskapet og det irriterert meg en smule at folk nå tror jeg holder på å gå opp i vekt igjen. Ingen som unner noen suksess, men om 12 uker ca får de jo alle sa hva som egentlig foregikk, hihihi
Hahaga ja få får de væl en sjok :-)

Back
Topp